Τοπικά

ΑΕ Πολυκάστρου: Πρώτες ανανεώσεις ενόψει Γ΄ Εθνικής οι Μ. Μπαλικτσής και Μαρμαρίδης

Άνοιξε ο χορός των ανανεώσεων στο Πολύκαστρο, μετά την άνοδο στη Γ΄ Εθνική.

Με το θέμα της παραμονής του προπονητή Σωκράτη Φυτανίδη να φαντάζει τυπικό για την ΑΕΠ και ενώ έχει αποσυρθεί ήδη από την ενεργό δράση ο έμπειρος επιθετικός Σταύρος Γκέρτσος, οι Κιλκισιώτες ανακοίνωσαν ότι συμφώνησαν για να παραμείνουν στο ρόστερ ο επιθετικός Μιχάλης Μπαλικτσής και ο εξτρέμ Χρήστος Μαρμαρίδης.

Αναλυτικά όσα αναφέρουν οι «ασπρόμαυροι»:

«Μπορεί να διανύουμε περίοδο “ποδοσφαιρικών διακοπών”, όμως δεν υπάρχει χρόνος για ξεκούραση για τη διοίκηση και τον προπονητή Σωκράτη Φυτανίδη που ξεκίνησαν το σχεδιασμό για την απαιτητική χρονιά που έρχεται, τόσο οργανωτικά όσο και αγωνιστικά.

Ήδη άρχισαν οι συζητήσεις με τους παίκτες της περσινής άκρως πετυχημένης ομάδας και δύο ανανεώσεις είναι κιόλας γεγονός.

Ο Χρήστος Μαρμαρίδης, ο αριστεροπόδαρος αμυντικός με τις αστείρευτες δυνάμεις και τα αμέτρητα ανεβάσματα, είναι ο πρώτος που ανανεώνει (το αξιοσημείωτο είναι ότι ο “Μάρμα” ήταν και πέρσι ο πρώτος που ανακοινώθηκε).

Ο δεύτερος είναι ο Μιχάλης Μπαλικτσής, που αν και χειμερινή μεταγραφή, προσαρμόστηκε κατευθείαν πετυχαίνοντας 7 γκολ και μοιράζοντας 2 ασίστ.

Χρήστο και Μιχάλη σας ευχόμαστε να έχετε ακόμα καλύτερη χρονιά φέτος χωρίς τραυματισμούς».