Η εικόνα της ΑΕΚ στα ντέρμπι μέσα στη φετινή σεζόν αποτυπώνει με τον πιο ξεκάθαρο τρόπο τη μεταμόρφωση που πέτυχε ο Μάρκο Νίκολιτς στην «Ένωση». Μια ομάδα που στο ξεκίνημα της χρονιάς έδειχνε να ψάχνει ακόμη τα πατήματά της, κατάφερε μέσα σε λίγους μήνες να εξελιχθεί στην πιο σταθερή ομάδα του πρωταθλήματος.
Ο περασμένος Οκτώβρης μοιάζει πλέον πολύ μακρινός για την ΑΕΚ. Τότε, οι «κιτρινόμαυροι» είχαν γνωρίσει δύο ήττες σε δύο ντέρμπι, αρχικά από τον ΠΑΟΚ στη Νέα Φιλαδέλφεια και στη συνέχεια από τον Ολυμπιακό στο «Γ. Καραϊσκάκης». Εκείνη τη στιγμή, λίγοι μπορούσαν να φανταστούν πως αυτές θα ήταν και οι τελευταίες ήττες της ομάδας στο πρωτάθλημα για ολόκληρη τη σεζόν!
Από τον επόμενο μήνα και μετά, η ΑΕΚ άλλαξε επίπεδο. Η ομάδα του Νίκολιτς «έχτισε» χαρακτήρα, απέκτησε αγωνιστική ταυτότητα και κυρίως έμαθε να διαχειρίζεται τα μεγάλα παιχνίδια. Το αποτέλεσμα ήταν να δημιουργήσει ένα εντυπωσιακό αήττητο σερί 23 αγώνων στη Stoiximan Super League, παραμένοντας χωρίς ήττα για περισσότερες από 200 ημέρες!
Η εντυπωσιακή παρουσία της ΑΕΚ στα ντέρμπι
Το ακόμη πιο εντυπωσιακό αφορά την παρουσία της στα ντέρμπι. Από τις δύο ήττες του Οκτωβρίου και μετά, η ΑΕΚ δεν έχει χάσει κανένα μεγάλο παιχνίδι απέναντι σε Ολυμπιακό, Παναθηναϊκό και ΠΑΟΚ. Μετρά συνολικά εννέα συνεχόμενα αήττητα ντέρμπι πρωταθλήματος, έχοντας απολογισμό πέντε νίκες και τέσσερις ισοπαλίες, επιβεβαιώνοντας ότι ήταν η ομάδα που διαχειρίστηκε καλύτερα τις αναμετρήσεις υψηλής πίεσης.
Ειδικά στα φετινά playoffs, η «Ένωση» παρουσίασε την πιο ώριμη εκδοχή της στα μεγάλα ματς! Σε τέσσερις αγώνες απέναντι στους βασικούς ανταγωνιστές της, κατέγραψε δύο νίκες και δύο ισοπαλίες, χωρίς να ηττηθεί ούτε μία φορά, στοιχείο που έπαιξε τον ρόλο του στην κατάκτηση του τίτλου.
Η σταθερότητα αυτή δεν περιορίζεται μόνο στα αποτελέσματα, αλλά αποτυπώνεται και στην αγωνιστική εικόνα της ομάδας. Η ΑΕΚ έδειξε συνέπεια, πειθαρχία και νοοτροπία νικητή, στοιχεία που ο Νίκολιτς πέρασε σταδιακά στο σύνολο του. Ακόμη και στα πιο απαιτητικά παιχνίδια, η ομάδα έβγαλε αυτοπεποίθηση και έλεγχο, στοιχεία που την ξεχώρισαν από τους ανταγωνιστές της.
Πλέον, απομένει ακόμη ένα μεγάλο παιχνίδι για να ολοκληρωθεί η φετινή διαδρομή. Η ΑΕΚ θα αντιμετωπίσει τον Ολυμπιακό στην Allwyn Arena στις 17 Μαΐου, στο τελευταίο ντέρμπι της σεζόν, έχοντας ήδη εξασφαλίσει τον τίτλο αλλά και την ευκαιρία να κλείσει τη χρονιά αήττητη απέναντι στους μεγάλους αντιπάλους της μετά τον Οκτώβριο!
Παράλληλα, το αήττητο σερί των 23 αγώνων φέρνει την ΑΕΚ όλο και πιο κοντά σε μία ιστορική επίδοση. Η κορυφαία σχετική επίδοση στην ιστορία του συλλόγου παραμένει τα 31 διαδοχικά παιχνίδια χωρίς ήττα της σεζόν 1977-78, με τη φετινή ομάδα να δείχνει ικανή να πλησιάσει ακόμη περισσότερο εκείνο το ιστορικό ρεκόρ.