STOIXIMAN SUPERLEAGUE

ΑΕΛ Novibet: Χωρίς εισιτήρια για τους φιλάθλους της Κηφισιάς – Οι τελευταίες εικόνες από τα έργα στο γήπεδο (pics)

Credits: ΠΑΕ ΑΕΛ

Η ΑΕΛ Novibet ετοιμάζεται για την πρώτη της εντός έδρας αναμέτρηση στη Stoiximan Super League, κόντρα στην Κηφισιά, στο πλαίσιο της 2ης αγωνιστικής.

Οι «βυσσινί» έθεσαν ήδη στη διάθεση των φιλάθλων τα εισιτήρια, ενώ όπως φαίνεται δεν θα υπάρξει διάθεση εισιτηρίων για τους φιλάθλους της Κηφισιάς.

Συνεχίζονται οι εργασίες στο γήπεδο

Η θεσσαλική ΠΑΕ ενημέρωσε πως οι εργασίες ανακαίνισης του AEL FC ARENA προχωρούν με εντατικούς ρυθμούς, ώστε το γήπεδο να παρουσιαστεί πλήρως ανανεωμένο και αντάξιο του κύρους της ομάδας. Παράλληλα, με αφορμή και την παρουσία του αρχιδιαιτητή Λανουά, η διοίκηση κάλεσε τον κόσμο να δώσει δυναμικό «παρών» το Σάββατο, στηρίζοντας την ΑΕΛ σε μια κρίσιμη αναμέτρηση και διαπιστώνοντας από κοντά τη μεγάλη προσπάθεια που γίνεται σε όλα τα επίπεδα.

H ανακοίνωση: 

«Συνεχίζονται με αμείωτο ρυθμό οι εργασίες καθολικής ανακαίνισης του σύγχρονου γηπέδου AEL FC ARENA που μισθώνει και φέτος η ΠΑΕ ΑΕΛ Novibet, με στόχο την ολοκλήρωση των περισσότερων εκ των πολλών και ουσιαστικών παρεμβάσεων πριν την έναρξη του πρώτου εντός έδρας αγώνα με την Κηφισιά.

Η εικόνα που θα παρουσιάζει πλέον ένα από τα καλύτερα και λειτουργικότερα ποδοσφαιρικά γήπεδα της χώρας, θα είναι αντάξια της πόλης και του κύρους της ΑΕΛ Novibet.

Το Δ.Σ. της ΠΑΕ με αφορμή και την τιμητική πρώτη επίσκεψη του αρχιδιαιτητή Λανουά, καλεί σύσσωμο το φίλαθλο κοινό της ομάδας να δώσει δυναμικά το παρόν του στο γήπεδο μας για τον αγώνα του Σαββάτου, στηρίζοντας καταρχήν την ομάδα μας σε ένα σημαντικό παιχνίδι και διαπιστώνοντας κατά τη παρουσία τους τη μεγάλη προσπάθεια που συντελείται σε όλα τα επίπεδα.

Καλή αντάμωση με την ΑΕΛ Novibet της Super League!»