Παρελθόν για την Αλεξάνδρεια αποτελεί ο προπονητής Κώστας Γαλτσίδης μετά από σχεδόν ένα δίμηνο συνεργασίας και όπως φαίνεται το θέμα δεν είναι αγωνιστικό αλλά οικονομικής φύσης.
Την Τετάρτη (10/12) αποχαιρέτισε τους παίκτες και τους ευχαρίστησε για τη συνεργασία, ενώ οι παίκτες ανταπέδωσαν δια των αρχηγών, Τόλιου και Αβραμόπουλου.
Άμεσα αναμένονται εξελίξεις στον πάγκο για τους «πράσινους», που αναζητούν τον τρίτο προπονητή της σεζόν, η οποία είχε αρχίσει με τον Λεωνίδα Μπίλη.
Yπηρεσιακός σε πρώτη φάση αναλαμβάνει ο γυμναστής Νίκος Σπανός, με τη διοίκηση να μη βιάζεται για τη… μόνιμη επιλογή της για τη συνέχεια.
O Γαλτσίδης είχε αναλάβει την Αλεξάνδρεια μετά την 2η αγωνιστική, όταν οι Ημαθιώτες ήταν ουραγοί με δυο ήττες και σε 10 αγωνιστικές έκτοτε μάζεψαν 17 πόντους, με αποτέλεσμα να ισοβαθμούν στην 6η θέση και το όριο των playoffs με τον Εορδαϊκό.
Την επόμενη αγωνιστική η Αλεξάνδρεια παίζει εκτός έδρας με τον Ερμή Εξοχής (14/12, 15.00).