Από τους MVP του Ηρακλή όχι μόνο φέτος, αλλά συνολικά την τελευταία διετία ήταν ο Αντώνης Αναστασίου, ένας από τους πιο σταθερούς αριστερούς μπακ της Super League 2.
Ο 29χρονος Αθηναίος είχε ενεργό ρόλο στη διετία πρωταθλητισμού για τον «Γηραιό» και φέτος της ανόδου, έχοντας παίξει στη Super League με την Κέρκυρα και στη Super League 2 με Νίκη Βόλου, Δόξα Δράμας, Aιγάλεω και Αχαρναϊκό.
Φέτος είχε 19 συμμετοχές στο πρωτάθλημα και 2 ασίστ, ενώ πέρυσι 24 συμμετοχές, 1 γκολ και 2 ασίστ με τους «κυανόλευκους».
Ο Αναστασίου μίλησε στο monobala.gr για την επιτυχία και την επόμενη μέρα. Αναλυτικά όσα ανέφερε:
«Εκεί που ανήκει πραγματικά ο Ηρακλής-Περήφανος για το αήττητο πρωτάθλημα»
Για τα συναισθήματά του: «Θέλω να δώσω πολλά συγχαρητήρια σε όλο τον οργανισμό του Ηρακλή.
Στους προπονητές, το διοικητικό συμβούλιο, τους ποδοσφαιριστές.
Στο σταφ που είναι γύρω από την ομάδα και βοηθά στην καθημερινότητα.
Τα συναισθήματά μου είναι περηφάνια, χαρά, συγκίνηση, ευλογία.
Νιώθω περήφανος που το καταφέραμε αυτό, αήττητο πρωτάθλημα.
Ο Ηρακλής επιστρέφει εκεί που πραγματικά ανήκει και το μέλλον είναι λαμπρό για την ομάδα».
«Μας βοήθησε πολύ ο κόσμος-Κομβικής σημασίας η σταθερότητα όλη τη χρονιά-Δεν επηρεαζόμασταν από εξωγενείς παράγοντες»
Για τα «κλειδιά» και τα «όπλα» της ανόδου και αν ο κόσμος ήταν ένα από αυτά τα ατού: «Εννοείται δωδέκατος παίκτης σε πολλά παιχνίδια, αν όχι σε όλα.
Μας βοήθησε πάρα πολύ στο να καταφέρουμε να πετύχουμε το στόχο μας.
Θεωρώ κομβικής σημασίας τη σταθερότητα που είχαμε ως ομάδα όλη τη χρονιά, καθώς δεν επηρεαζόμασταν από εξωγενείς παράγοντες και καταφέρναμε να δίνουμε πάντα το 100% και να παίρνουμε το αποτέλεσμα».
«Στοίχημα και μεγαλύτερο κίνητρο για όσους είμαστε από πέρυσι-Βιώσαμε τη δίψα του κόσμου, είναι δικαίωση για τη διετία»
Ήταν ένα έξτρα κίνητρο για τον ίδιο και όσους ήταν στην ομάδα πέρυσι, που βγήκε δεύτερη, να οδηγήσουν με επιμονή φέτος τον Ηρακλή στην άνοδο; «Ήταν ένα στοίχημα και μας έδωσε μεγαλύτερο κίνητρο, ειδικά σε εμάς που είμαστε από πέρσι στην ομάδα, για να δώσουμε το κάτι παραπάνω και να τερματίσουμε πρώτοι, καθώς βιώσαμε την περσινή χρονιά τη δίψα του κόσμου για την επιστροφή.
Σίγουρα και μια δικαίωση για τα δύο χρόνια που παλεύουμε να τα καταφέρουμε και είμαστε διπλά χαρούμενοι που τελείωσε έτσι!».
«Το απολαμβάνω στον Ηρακλή-Μου αρέσει η ομάδα και θέλω να μείνω»
Όσο για το δικό του μέλλον; «Φυσικά και θα ήθελα να είμαι μέλος της ομάδας και να συνεχίσω εδώ την καριέρα μου.
Περνάω καλά στην πόλη, μου αρέσει η ομάδα, το απολαμβάνω και ελπίζω στο τέλος να πάνε όλα καλά!».