Για την ήττα της πρεμιέρας εντός με 2-1 από την Ελλάδα Σύρου, αλλά και το ματς του Σαββάτου (21/2, 15.00) στο Άργος, με τον ουραγό Παναργειακό, το οποίο χαρακτήρισε κομβικό, μίλησε ο τεχνικός των Χανίων, Νίκος Αναστόπουλος, στα social media της ομάδας.
Αναλυτικά όσα ανέφερε ο έμπειρος προπονητής των Κρητικών:
«Σε αυτό το μίνι πρωτάθλημα κάθε παιχνίδι είναι ξεχωριστό και διαφορετικό. Στο πρώτο παιχνίδι που παίξαμε σαν εικόνα ήμασταν καλοί, αλλά στη φάση που βρισκόμαστε δίνουμε μεγάλη σημασία στους βαθμούς, αυτοί έχουν αξία, παρά η εμφάνιση.
Οπότε, αυτό το παιχνίδι το αφήσαμε στην άκρη και πάμε για το επόμενο, του Σαββάτου με τον Παναργειακό.
Πάλι είναι ένα παιχνίδι κρίσιμο για εμάς, κομβικής σημασίας, θα προσπαθήσουμε να το κερδίσουμε.
Όλη την εβδομάδα είπαμε κάποια πράγματα, για το προηγούμενο παιχνίδι και το επόμενο.
Οπότε το Σάββατο θα πάμε με σκοπό για να κερδίσουμε, είναι κομβικό παιχνίδι για εμάς.
Δικαιολογίες δεν τις χρησιμοποιώ ποτέ. Η αλήθεια είναι ότι στο προηγούμενο παιχνίδι οι 8 από τους 11 ήταν καινούργιοι.
Θέλει η ομάδα ένα μικρό δέσιμο, να γνωριστούν οι παίκτες αγωνιστικά, αλλά επειδή το διάστημα είναι μικρό, δεν μπορούμε να κάνουμε και αλλιώς.
Θα πρέπει να προσπαθήσουμε να κερδίσουμε, γιατί στη φάση που βρισκόμαστε το σημαντικό είναι να κερδίζεις τα παιχνίδια.
Αν δεν τα κερδίσεις, επειδή υπολείπονται άλλα εννιά παιχνίδια, τουλάχιστον να μη τα χάνεις.
Όποιες και αν είναι οι αγωνιστικές συνθήκες θα πρέπει να τις αφήσουμε έξω και να κερδίσουμε το παιχνίδι.
Πιστεύω ότι θα τα καταφέρουμε. Να προσαρμοστούμε στο γήπεδο, θα παίξουμε είτε σε… ακούρευτο είτε σε κουρεμένο γήπεδο».