Απέφυγε να μιλήσει για τον βαθμολογικό υποβιβασμό για τα Χανιά ο Νίκος Αναστόπουλος.
Ο έμπειρος τεχνικός των Κρητικών, μετά τη νίκη με 2-0 εντός με τον ουραγό Παναργειακό με τα δυο γκολ του Καπνίδη, που δεν έχει ουσιαστικό αντίκρισμα για την ομάδα των Χανίων, ανέφερε στις σύντομες δηλώσεις του: «Ακόμα ένας τελικός από τους τρεις που έχουν απομείνει.
Κερδίσαμε δίκαια και αυτό είναι το πιο σημαντικό.
Δεν ξεφεύγουμε από την λογική μας.
Εννοώ ότι δεν κοιτάμε το βαθμολογικό πίνακα. Θα τον κοιτάξουμε όταν θα τελειώσει το πρωτάθλημα.
Με αυτήν την λογική θα πορευτούμε για τη συνέχεια.
Μπράβο στα παιδιά, πετύχαμε μια καλή νίκη και συνεχίζουμε την προσπάθεια.
Δεν έχουμε πολλά να πούμε, παρά να κάνουμε».