Και τυπικά παρελθόν μετά από τέσσερα χρόνια αποτελεί για τη Δόξα Δράμας ο Άγγελος Μπεζυρτζής.
Ο 21χρονος Δραμινός τερματοφύλακας είχε αρκετά ενεργό ρόλο με τους «Μαυραετούς» αυτά τα χρόνια, τρία στη Γ΄ Εθνική και πρόπερσι στο τοπικό (εκεί η μεγαλύτερη συνεισφορά), ενώ πρόσφατα ενημερώθηκε ότι δεν θα συνεχίσει στη Δόξα, με την Προσοτσάνη να ανακοινώνει την απόκτησή του.
Η ομάδα του τοπικού Δράμας οργανώνεται με στόχο τον πρωταθλητισμό, έχοντας ήδη ανακοινώσει νέο προπονητή, τον Γιάννη Ιωαννίδη (παλαίμαχος τερματοφύλακας της Δόξας Δράμας), τεχνικό διευθυντή τον Γιώργο Λάλα, άλλοτε προπονητή των «Μαυραετών» (συνεργάστηκε με Μπεζυρτζή) και μέχρι πρότινος της Προσοτσάνης, αλλά και κάποιες σημαντικές προσθήκες, όπως μεταξύ άλλων οι Μηνάς Πτηνόπουλος και Μάριος Τόπι.
Αναλυτικά η ανακοίνωση της Προσοτσάνης:
«Η ομάδα μας θωρακίζει την θέση του τερματοφύλακα με την απόκτηση του Άγγελου Μπεζυρτζή.
Προερχόμενος από την Δόξα Δράμας με σημαντικές παραστάσεις στην Γ’ εθνική και αποτελώντας ένα από τα βασικά στελέχη της κατάκτησης του απόλυτου πρωταθλήματος και κυπέλλου την χρονιά 2024/2025, έρχεται στην Προσοτσάνη να ενισχύσει την εστία της ομάδας μας, προσθέτοντας ποιότητα και ασφάλεια κάτω από τα δοκάρια.
Άγγελε, σε καλωσορίζουμε στην οικογένεια του Γ.Σ. Προσοτσάνης και σου ευχόμαστε υγεία και αμέτρητα clean sheets με τα χρώματα της ομάδας μας».