Ημέρα χαράς και γιορτής ήταν για τον Απόλλωνα Καλαμαριάς η Κυριακή (5/4), αφού μετά τη νίκη με 2-0 με τον Ερμή Εξοχής, στο τελευταίο εντός έδρας ματς της δεύτερης φάσης, στην ιστορική ομάδα της ανατολικής Θεσσαλονίκης έγινε η απονομή τροπαίου και μεταλλίων, για την κατάκτηση του τίτλου στο Β΄ όμιλο της Γ΄ Εθνικής.
Μπροστά στον εκδηλωτικό κόσμο τους, που τραγουδούσε διαρκώς και άναψε καπνογόνα, οι «κοκκινόμαυροι» σήκωσαν στον ουρανό της Καλαμαριάς το Κύπελλο, το οποίο παρέδωσε στο γκρουπ των αρχηγών (Πιαστόπουλος, Τσιμπούκας, Αθανασιάδης) ο πρόεδρος της ΕΠΣ Μακεδονίας, Σάββας Δημητριάδης.
Το παρών στη φιέστα έδωσε και πολιτικός κόσμος, φορείς και τοπική αυτοδιοίκηση, με τον Απόλλωνα Καλαμαριάς να παραμένει αήττητος επί ημερών του Ζόραν Στοϊνοβιτς στον πάγκο.
Βεβαίως, το μεγάλο «στοίχημα» για τους Πόντιους είναι η άνοδος στη Super League 2, με τη συμπλήρωση 100 χρόνων από την ίδρυση των «ροσονέρι» φέτος, στα μπαράζ της τρίτης φάσης με αντιπάλους τον Πανθρακικό, τον Εθνικό Ν. Κεραμιδίου και τον πρωταθλητή του Γ΄ ομίλου (προς το παρόν πρώτη η Ελασσόνα), όπου θα ανέβουν δυο από τις τέσσερις ομάδες.
Χρονικά βεβαίως προηγείται το τελευταίο ματς της β΄ φάσης και πριν τη διακοπή του Πάσχα, τη Μ. Τετάρτη εκτός έδρας με τον Εθνικό Ν. Κεραμιδίου.
Δείτε πλούσιο φωτορεπορτάζ μέσα από το φακό του Intime














