Το δρόμο της επιστροφής προς το νησί της Ζακύνθου πήρε ο Μιχάλης Μπαστακός.
Ο επιθετικός της ομάδας συνοδευόμενος από στελέχη του συλλόγου, επιστρέφει στο Ιόνιο προκειμένου να διακομιστεί στο νοσοκομείο του νησιού.
Το βράδυ της Κυριακής (10/5), ο ποδοσφαιριστής της Ζακύνθου, παρότι ζήτησε την εισαγωγή του στο νοσοκομείου του Πύργου, αυτό δεν έγινε. Το μόνο που του είπαν ότι μπορούσε να γίνει ήταν να παραμείνει στα εξωτερικά ιατρεία, στη μονάδα βραχείας νοσηλείας και μέχρι εκεί.
Περίπου στις 02:00 τη νύχτα, ο Μπαστακός αποχώρησε από τον Πύργο και πλέον οδεύει προς τη Ζάκυνθο. Το νοσοκομείου του Πύργου μάλιστα, τον άφησε να φύγει με ένα χαρτί που αναφέρει επακριβώς πώς αποχώρησε από εκεί.