Bloggers

Άρης: Η ανατροπή με Φούντα οδηγός για την ενίσχυση

Φούντας Intime

Εξ αρχής ο Άρης δεν έπαιζε μόνος του στην περίπτωση του Ταξιάρχη Φούντα. Μεγάλος του αντίπαλος ήταν ο ΟΦΗ όπου τελικά θα συνεχίσει την καριέρα του.

Την περασμένη Τετάρτη ο Φούντας είχε βρεθεί στην Αθήνα και είχε συνάντηση με τον ισχυρό άνδρα της ΠΑΕ Άρης, Θόδωρο Καρυπίδη όπου ουσιαστικά το μόνο που φάνηκε να απομένει ήταν η υπογραφή του.

Εκτός της διαρροής της συνάντησης λέγεται πως οι δύο άντρες δώσανε τα χέρια. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε επίσης πως στις μέρες που ακολούθησαν, της εφτά της μίας εβδομάδας, οι δύο πλευρές βρίσκονταν σε μία διαδικασία ανταλλαγής συμβολαίων.

Το μόνο που συνεχίζει να απέμενε ήταν ο Φούντας να έβαζε ουσιαστικά την υπογραφή του. Αυτή που τελικά θα βάλει για δεύτερη συνεχόμενη φορά με τον ΟΦΗ και όχι με τον Άρη παρά το γεγονός ότι για ένα δεύτερο συνεχόμενο καλοκαίρι του έδειξε το πόσο πολύ τον ήθελε.

Μετά το περσινό του 2025 αν και τότε είχε ακόμη συμβόλαιο με τον ΟΦΗ και το φετινό του 2026 όπου μετά την κατάκτηση του Κυπέλλου Ελλάδος στο τελικό του Πανθεσσαλικού Σταδίου αυτό όδευε στην ολοκλήρωσή του. Μία ανατροπή που όπως αποδείχτηκε είχε να κάνει ξεκάθαρα με προσωπική κίνηση του ισχυρού άνδρα της Κρητικής ΠΑΕ του Μιχάλη Μπούση.

Ο Άρης εξ αρχής είχε κάνει καλύτερη οικονομική πρόταση στον Φούντα από τον ΟΦΗ. Την ίδια ώρα η ομάδα της Κρήτης είχε εξ αρχής το πλεονέκτημα της σίγουρης ευρωπαϊκής συμμετοχής σε League Phase της νέας αγωνιστικής περιόδου. Είτε του UEFA Europa League είτε του UEFA Conference League.

Ουσιαστικά κάπου εκεί κι ενώ ο Φούντας πλησίαζε στον Άρη ο Μπούσης φαίνεται πως ανέβασε την οικονομική του προσφορά προς τον 31χρονο διεθνή για να τον κρατήσει στην Κρήτη και να μην ανηφορίσει στην Θεσσαλονίκη. Και κατ΄ επέκταση να προλάβει την υπογραφή του με τον Άρη.

Ίσως να μην έπρεπε να είχε βγει προς τα έξω η συνάντηση του Καρυπίδη με τον Φούντα. Το σίγουρο είναι πως ο Άρης και ο ισχυρός άνδρας της ΠΑΕ έκανε την κίνηση υπέρβασής του και μάλιστα με έναν Έλληνα ποδοσφαιριστή που στο μυαλό του Μιχάλη Γρηγορίου θα είχε το τίτλο του ηγέτη.

Ακόμη και μετά από αυτήν την εξέλιξη όμως ο Άρης καλείται να βγει πιο δυνατός στη συνέχεια του καλοκαιρινού μεταγραφικού του παζαριού. Της ενίσχυσής του για τη νέα χρονιά ώστε να εξασφαλίσει και πάλι ευρωπαϊκό εισιτήριο που όπως γίνεται κατανοητό θα τον κάνει και πάλι πιο ελκυστικό εκτός της ιστορίας του και του κόσμου του.

Το καλοκαίρι εξάλλου μόλις ξεκίνησε. Η περίπτωση του Φούντα μπορεί να αποτελέσει ένα μάθημα ή και ένα πάθημα που θα πρέπει να γίνει μάθημα εν όψει της συνέχειας για ένα ρόστερ δυνατό που θα φέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα τη νέα αγωνιστική περίοδο.