Η αποχώρηση του Μανόλο Χιμένεθ και η έλευση του Μιχάλη Γρηγορίου σηματοδοτεί ακόμη μία αλλαγή προπονητή στον Άρη.
Είναι χαρακτηριστικό πως από το 2018 μέχρι σήμερα, οι «κιτρινόμαυροι» μετρούν πλέον 11 αλλαγές στην τεχνική τους ηγεσία, με τον κάθε επόμενο προπονητή να ετοιμάζεται να καθίσει σε έναν πάγκο που μοιάζει… ηλεκτρικός.
Στον Ισπανό τεχνικό χρεώνεται πως δεν κατάφερε να διατηρήσει τον έλεγχο των αποδυτηρίων, ενώ η ομάδα ουδέποτε απέκτησε ξεκάθαρη αγωνιστική ταυτότητα υπό τις οδηγίες του. Μοναδική δε δικαιολογία επί των ημερών του οι τραυματισμοί που είχε να αντιμετωπίσει αλλά και πάλι με εξαίρεση τις πρώτες μέρες του δεν μπόρεσε να οδηγήσει την ομάδα της Θεσσαλονίκης σε ένα σερί νικών.
Ο ισχυρός άνδρας της ΠΑΕ, Θόδωρος Καρυπίδης, από τις ΗΠΑ φρόντισε να έχει ανοιχτή γραμμή επικοινωνίας με τον τεχνικό διευθυντή της Ρουμπέν Ρέγες για την επόμενη κίνηση που θα είναι ο Μιχάλης Γρηγορίου.
Η λίστα των προπονητών από το 2018 αποτυπώνει το μέγεθος της αστάθειας:
Πάκο Ερέρα (2018) – 11 αγώνες (5 νίκες, 1 ισοπαλία, 5 ήττες), αποχώρησε την 9η αγωνιστική.
Σάββας Παντελίδης (2018-19) – 27 αγώνες (12-6-9), αποχώρησε την 2η αγωνιστική.
Μίκαελ Ένινγκ (2019-20) – 38 αγώνες (13-12-13), αποχώρησε την 1η αγωνιστική.
Άκης Μάντζιος (2020-22 & 2023-24) – δύο θητείες, συνολικά 124 αγώνες.
Χερμάν Μπόυργος (2022) – 18 αγώνες (12-2-4), αποχώρησε μετά τη 2η αγωνιστική.
Άλαν Πάρντιου (2022-23) – 21 αγώνες (9-3-9), αποχώρησε στην 21η αγωνιστική.
Τόλης Τερζής (2023) – 21 αγώνες (8-3-10), αποχώρησε στην 2η αγωνιστική.
Μαρίνος Ουζουνίδης (2024-25) – 22 αγώνες (10-6-6) αποχώρησε στην 2η αγωνιστική.
Μανόλο Χιμένεθ (2025-26) – 26 αγώνες (9-11-6), αποχώρησε στην 22η αγωνιστική.
Το πρόβλημα είναι βαθύτερο
Οι συνεχείς αλλαγές δείχνουν πως το ζήτημα δεν αφορά μόνο το πρόσωπο που κάθεται στον πάγκο του Άρη. Η έλλειψη αγωνιστικής συνέχειας, η απουσία μακροπρόθεσμου σχεδιασμού και η πίεση για άμεσα αποτελέσματα συνθέτουν ένα περιβάλλον στον Άρη που φαίνεται να «καίει» προπονητές.
Εξαίρεση όπως φαίνεται και μέσα από την γλώσσα των αριθμών αποτέλεσε και στις δύο θητείες του ο Άκης Μάντζιος. Ο νυν τεχνικός της Εθνικής Κύπρου όπου επί των ημερών του Άρης στην πρώτη του θητεία και βρέθηκε στις υψηλές θέσεις της βαθμολογίας του πρωταθλήματος μέχρι τέλους της κούρσας ενώ στη δεύτερη έφθασε μέχρι το τελικό του Κυπέλλου το 2024.
Πλέον αν δεν αλλάξει η συνολική προσέγγιση στον σχεδιασμό και τη διαχείριση της ομάδας, ο επόμενος τεχνικός κινδυνεύει να προστεθεί απλώς σε μια λίστα που μεγαλώνει χρόνο με τον χρόνο. Το σίγουρο όσον αφορά τον Γρηγορίου τη στιγμή αυτή είναι πως θα βρίσκεται στην άκρη του πάγκου του Άρη για τα επόμενα 10 παιχνίδια της χρονιάς.
Το ερώτημα είναι πότε θα σταματήσει αυτός ο… κύκλος. Όπως και το ποιος θα διαδεχτεί τον Έλληνα τεχνικό και το ποιο θα είναι το πλάνο της νέας αγωνιστικής περιόδου που θα εξαρτηθεί σε μεγάλο βαθμό και από την ευρωπαϊκή ή όχι συμμετοχή του Άρη στα προκριματικά του UEFA Conference League ή όχι.