Νέα ένταση προέκυψε στις σχέσεις Άρη και Μανόλο Χιμένεθ, με την «κιτρινόμαυρη» ΠΑΕ να απαντά δυναμικά στις δηλώσεις του Ισπανού τεχνικού.
Ο Ισπανός προπονητής είχε αναφερθεί στους λόγους αποχώρησής του από τον πάγκο της ομάδας, υποστηρίζοντας ότι υπήρχαν οικονομικές εκκρεμότητες και καθυστερήσεις πληρωμών, γεγονός που τον οδήγησε ακόμη και σε προσφυγή στη FIFA.
Η απάντηση της πλευράς του Άρη ήταν άμεση και ιδιαίτερα αιχμηρή, με την ΠΑΕ να ξεκαθαρίζει πως η συνεργασία δεν έληξε με πρωτοβουλία του ίδιου, αλλά με απόφαση της ομάδας, λόγω της εικόνας που παρουσίαζε στο αγωνιστικό κομμάτι. Παράλληλα, τονίζεται ότι ο προπονητής αποχώρησε έχοντας εξοφληθεί, ενώ γίνεται λόγος για προσφυγή των «κιτρινόμαυρων» στη Δικαιοσύνη για την επίλυση της υπόθεσης.
Η ΠΑΕ Άρης πέρασε στην αντεπίθεση, διαρρέοντας:
«Πρώτον, δεν έφυγες. Σε διώξαμε επειδή μαζί σου η ομάδα δεν είχε καμία βελτίωση. Δεύτερον, έφυγες πληρωμένος. Και εμείς καταγγείλαμε τη σνεργασία μας και θα λύσουμε τις διαφορές μας στα δικαστήρια. Τρίτο, θα πεις στον κόσμο από ποιά αντίπαλη ομάδα πήρες πριμ;»
Αυτή είναι η πρώτη και σίγουρα όχι η τελευταία ανοιχτή κόντρα του Ανδαλουσιάνου τεχνικού με την ΠΑΕ της Θεσσαλονίκης, με το μόνο σίγουρο να είναι πως οι δύο πλευρές αναμένεται να λύσουν τις διαφορές στις δικαστικές αίθουσες