Από τα στελέχη-κλειδί στο «οικοδόμημα» της Αναγέννησης Καρδίτσας είναι ο τεχνικός διευθυντής, Σωκράτης Μπουντούρης, που γνωρίζει όσο λίγοι τι εστί ΑΣΑ.
Ο Καρδιτσιώτης παλαίμαχος επιθετικός ταυτίστηκε με τους «κιτρινόμαυρους» στην καριέρα του, πρόσφερε διαχρονικά σε τέσσερις θητείες του όσο λίγοι, στις χαρές και στα δύσκολα, ενώ γύρισε τον Δεκέμβριο για να δώσει τα… φώτα του, στην οργάνωση, τη λειτουργία, το σχεδιασμό και την καθημερινότητα του συλλόγου, αλλά και εμψυχωτικά.
Ο Σωκράτης Μπουντούρης, που έχει διατελέσει ξανά υπεύθυνος ποδοσφαιρικού τμήματος και διευθυντής σκάουτινγκ, ενώ έχει συνεργαστεί και με την ΑΕΛ, μίλησε στο monobala.gr για την προσπάθεια υπέρβασης στα playoffs από την ομάδα του Δημήτρη Σπανού, για να πετύχει πρώτη φορά η Αναγέννηση Καρδίτσας αυτό που οραματίζεται και ονειρεύεται όλος ο νομός. Αναλυτικά οι τοποθετήσεις του:
«Τρεις διεκδικητές με ιστορία και δυναμική-Θα κριθεί στο πόσο ενισχυμένο είναι κάθε ρόστερ και στο mentality, όλα τα ματς είναι do or die»

Για τις συνθήκες που μπαίνει στα playoffs η Αναγέννηση Καρδίτσας και το πόσο πιστεύει στην υπέρβαση, παρά τον μεγάλο ανταγωνισμό με Ηρακλή και Νίκη Βόλου: «Μπήκαμε ήδη σε μια κατάσταση εντελώς διαφορετική από το πρωτάθλημα, μείναμε 4 ομάδες, οι καλύτερες του ομίλου.
Όλα τα ματς είναι ντέρμπι, ο Αστέρας Τρίπολης Β δεν έχει δικαίωμα ανόδου, οπότε είμαστε τρεις διεκδικητές.
Όλες είναι ιστορικές ομάδες, με τη δική μας δυναμική. Θα κριθεί στο πόσο ενισχυμένο θα είναι το ρόστερ που θα έχει ο καθένας, πόσο δυνατό, γιατί τα παιχνίδια είναι… ”do or die” κάθε αγωνιστική και πρέπει να τα βλέπουμε ξεχωριστά.
Το mentality που θα έχεις δημιουργήσει σε προπονήσεις και παιχνίδια για την κάθε μια ”μάχη” είναι σημαντικό.
Πρέπει να πάρουμε την κλήρωση και να την αποδεχτούμε όπως είναι, όπως θα προκύψει. Δεν μπορούμε να ασχοληθούμε με αυτό το κομμάτι, άσχετα αν κάποιοι θα τη χαρακτηρίσουν ευνοϊκή ή δύσκολη. Να δούμε ένα-ένα τα παιχνίδια από την 1η αγωνιστική, με υπομονή και πίστη για αυτό που δημιουργούμε από το ξεκίνημα φέτος».
«Ευθύνη, έξτρα κίνητρο, πρόκληση και δημιουργικό άγχος-Δεν αγχώνονται οι παίκτες και δεν σκύβουμε το κεφάλι μετά την ήττα από τον Νέστο»
Για το αν ρίχνει την ψυχολογία η απρόσμενη ήττα από τον Νέστο εντός και αυξάνεται η πίεση από το γεγονός ότι η Αναγέννηση δεν έπαιξε ποτέ στην Α΄ Εθνική και δεν έχει συχνά στα χρονικά τόσο μεγάλη ευκαιρία να το διεκδικήσει: «Από το κλίμα που απορρέει από τα αποδυτήρια, δεν υπάρχει αυτή η έξτρα πίεση, δεν αγχώνονται οι παίκτες. Ίσα ίσα, το άγχος έχει γίνει δημιουργικό.
Ευθύνη και έξτρα κίνητρο, μια πρόκληση, όπως το αποδείξαμε και μέσα στη χρονιά.
Με τον Νέστο είχαμε 16 τελικές και βάλαμε ένα γκολ, ενώ ο αντίπαλος είχε τρεις τελικές και έβαλε δυο γκολ.
Αυτό είναι το ποδόσφαιρο, μπορεί να συμβεί. Το αποδεχτήκαμε και προχωράμε. Είμαστε εδώ, δεν είναι ικανή αυτή η ήττα να μας κάνει να σκύψουμε κάτω το κεφάλι».
«Κινητικότητα ενίσχυσης με τουλάχιστον δυο παίκτες ακόμα»
Για την πρόθεση μεταγραφών: «Υπάρχει κινητικότητα ενίσχυσης με τουλάχιστον δυο παίκτες ακόμα.
Θα έρθουν όχι γιατί δεν είναι καλοί αυτοί που έχουμε, αλλά γιατί θα χρειαστούν πολλοί, σε μια δύσκολη και απαιτητική διαδικασία.
Ελπίζω να έχουν έρθει μέσα στις επόμενες 5 μέρες, για να προλάβουν να δουλέψουν με την ομάδα και το τεχνικό τιμ το επόμενο 20ήμερο, ώστε να προσαρμοστούν πιο γρήγορα για τα playoffs».
«Φαβορί στα χαρτιά ο Ηρακλής, αλλά όλοι έχουμε πιθανότητες-Θα παλέψουμε για το όνειρο όλης της πόλης»

Για το αν υπάρχει φαβορί, μεταξύ Ηρακλή, Νίκης Βόλου και Αναγέννησης: «Ο Ηρακλής ίσως έχει ένα προβάδισμα, απέναντι στις άλλες δυο ομάδες, λόγω ονόματος και ιστορίας, αλλά και του μικρού αβαντάζ δυο βαθμών.
Βεβαία, αυτό το +2 λόγω και της ισοβαθμίας υπέρ του είναι ουσιαστικά +3. Στα χαρτιά είναι το φαβορί, αλλά θα έχει και τη μεγαλύτερη πίεση σε σχέση με τις άλλες δυο ομάδες σε αυτό το μίνι πρωτάθλημα. Όλοι έχουμε πιθανότητες.
Κοιτάμε την ομάδα μας και θα παλέψουμε, για να γίνει πραγματικότητα το όνειρο όλης της Καρδίτσας φέτος. Της ομάδας και της πόλης.
Σεβόμαστε κάθε αντίπαλο και τον Ηρακλή και τη Νίκη Βόλου, αλλά έχουμε πίστη».
«Θα κάνουμε τα πάντα να ανταποδώσουμε τις χαρές και τη βοήθεια στον κόσμο»
Για το μήνυμά του στον κόσμο της Αναγέννησης Καρδίτσας: «Το μήνυμα στον κόσμο είναι ότι θα κάνουμε τα πάντα για να ανταποδώσουμε όλες αυτές τις χαρές, την παρουσία και τη βοήθεια που μας έχει δώσει αυτή την αγωνιστική χρονιά.
Να πάρουμε το εισιτήριο της ανόδου και να το κάνουμε δώρο σε όλη την Καρδίτσα. Να το αφιερώσουμε σε όλη την πόλη.
Έχουμε καλή ομάδα, έμπειρο και ικανό προπονητή, το απέδειξε με τα έργα του.
Ότι ξέρει πως να φτάσει μια ομάδα ως την άνοδο και μια διοίκηση που είναι δίπλα μας για να μας υποστηρίξει από την πρώτη μέρα που άρχισε η προετοιμασία ως το τέλος».
«Δύναμή μας ο κόσμος και το ισχυρό σύνολο στα αποδυτήρια-Πιστεύουμε στους παίκτες, είναι πολύ καλοί και να μη φοβούνται τίποτα»
Για τα βασικά όπλα των «κιτρινόμαυρων» στη δεύτερη φάση του πρωταθλήματος και το πού κρίνεται η άνοδος: «Μεγάλη δύναμή μας είναι ο κόσμος.
Σε κάθε παιχνίδι δίνει βροντερό παρών.
Άσχετα με τα αποτελέσματα, καλά ή κακά, ο κόσμος πανηγυρίζει μαζί μας, κάτι πρωτόγνωρο για τα ελληνικά γήπεδα.
Επίσης, τα αποδυτήριά μας έγιναν μια δυνατή παρέα, ένα ισχυρό σύνολο.
Σε αυτά θα είναι τα όπλα μας, η δυναμική των παικτών μεταξύ τους και οι φίλαθλοι.
Πρέπει να κάνουμε ό,τι κάναμε μέχρι τώρα. Όλα είναι ντέρμπι, 6 αγωνιστικές, 18 βαθμοί να διεκδικήσεις.
Όλα είναι ανοιχτά και πρέπει οι παίκτες μας, που είναι πολύ καλοί, να πιστέψουν στους εαυτούς τους και να μη φοβούνται τίποτα.
Όπως μέχρι τώρα, εμείς τους πιστεύουμε και το ξέρουν. Προχωράμε και όλα θα πάνε καλά».