Σφοδρές αντιδράσεις έχει προκαλέσει στον Ολυμπιακό η απόφαση της ΚΕΔ για τους διαιτητές της τελευταίας αγωνιστικής των playoffs, με την «ερυθρόλευκη» ΠΑΕ να εκφράζει δημόσια την οργή της.
Ο α’ αντιπρόεδρος των Πειραιωτών, Κώστας Καραπαπάς, προχώρησε σε έντονη ανάρτηση στα social media, εξαπολύοντας επίθεση προς την ΕΠΟ, την ΚΕΔ αλλά και τον αρχιδιαιτητή Στεφάν Λανουά.
«Ξεπέρασαν κάθε όριο»
Ο Καραπαπάς στάθηκε κυρίως στον ορισμό του Ιταλού Αντρέα Κολόμπο για το ντέρμπι της ΑΕΚ με τον Ολυμπιακό, τονίζοντας πως πρόκειται για διαιτητή πρώτης κατηγορίας της UEFA και όχι Elite.
Παράλληλα, άφησε αιχμές και για τον ορισμό του παρατηρητή Ευθυμιάδη, ενώ δεν έκρυψε την ενόχληση της «ερυθρόλευκης» πλευράς και για την επιλογή Γεωργιανού διαιτητή στο παιχνίδι του Παναθηναϊκός με τον ΠΑΟΚ.
Στην ανάρτησή του, ο Καραπαπάς έκανε λόγο για αποφάσεις που «ξεπερνούν κάθε όριο», αφήνοντας σαφείς αιχμές για τη συνολική λειτουργία της διαιτησίας στα playoffs.
Αιχμές για τη μάχη της 2ης θέσης
Στον Ολυμπιακό θεωρούν πως οι συγκεκριμένοι ορισμοί δημιουργούν σοβαρά ερωτήματα γύρω από τη διαχείριση των τελευταίων κρίσιμων αναμετρήσεων της σεζόν, ειδικά από τη στιγμή που παραμένει ανοιχτή η μάχη για τη δεύτερη θέση του πρωταθλήματος.
Η ανάρτηση του Καραπαπά προκάλεσε άμεσα μεγάλη συζήτηση στα social media, με τους ανθρώπους των Πειραιωτών να δείχνουν ξεκάθαρα πως δεν συμφωνούν με τις επιλογές της ΚΕΔ για τα δύο ντέρμπι της Κυριακής.