Ο Αλμπέρτο Μπρινόλι μίλησε στη συνέντευξη Τύπου ενόψει του Φιορεντίνα – ΑΕΚ (27/11, 22:00) για την επιστροφή του στα γήπεδα της Ιταλίας, εκφράζοντας τη χαρά και τη συγκίνησή του που θα αγωνιστεί ξανά σε ιταλικό έδαφος.
Ο έμπειρος τερματοφύλακας στάθηκε αρχικά στη Φιορεντίνα, τον προσεχή αντίπαλο της Ένωσης, σημειώνοντας πως πρόκειται για μια ομάδα με ποιότητα, ρυθμό και ξεκάθαρη αγωνιστική ταυτότητα.
Παράλληλα, δήλωσε πως η Ένωση βρίσκεται σε καλό μομέντουμ, παίζει με αυτοπεποίθηση και δείχνει ότι βαδίζει σταθερά στον δρόμο που έχει χαράξει από την αρχή της σεζόν.
Για τη Φιορεντίνα και την κακή της πορεία στο πρωτάθλημα;
«Θα πω σε όλους καλό απόγευμα. Ξέρουμε ότι η Φιορεντίνα δεν είναι σε πολύ καλή κατάσταση στο πρωτάθλημα. Ξέρουμε ότι είναι πολύ καλή ομάδα όμως. Έχει καλούς παίκτες και η πορεία της στο Conference League τα τελευταία χρόνια, δείχνει πως είναι πολύ καλή στους ευρωπαϊκούς αγώνες. Δεν περιμένουμε εύκολο παιχνίδι, είναι σε κατάσταση αλλαγής. Έχει αλλάξει τον προπονητή αλλά για εμάς δεν αλλάζει τίποτα. Θα καταβάλλουμε τις καλύτερες προσπάθειές μας για να είμαστε πολύ καλοί».
Για το γεγονός πως υπάρχουν πολλοί παίκτες της ΑΕΚ που έχουν παίξει στην Serie A και πως είναι η κατάσταση στην ομάδα:
«Είμαστε πολλά παιδιά που παίξαμε στην Ιταλία. Βεβαίως, είναι πολύ πιθανό ότι ο αθλητικός διευθυντής εκμεταλλεύτηκε την εμπειρία του πρωταθλήματος της Ιταλίας. Αλλά και άλλοι παίκτες ήταν νωρίτερα στην ΑΕΚ, όπως ο Θωμάς. Έχει παράδοση σε αυτό η ΑΕΚ.
Αυτό που είναι σημαντικό είναι ότι προσπαθούμε να κάνουμε το καλύτερο δυνατό, να βελτιωθούμε μαζί. Να καταφέρουμε να αποκτήσουμε καλά αποτελέσματα. Προς το παρόν, είναι πολύ καλά. Το πρωτάθλημα της Ελλάδας έχει βελτιωθεί, έχει αποκτήσει κύρος τα τελευταία χρόνια και νομίζω πως είμαστε πολύ καλά εμείς».
Για την αναμέτρηση με τον Ντε Χέα, αν είναι συγκινημένος που θα τον αντιμετωπίσει. Στην Ιταλία επίσης σε θυμόμαστε για πολλά πράγματα, αλλά κυρίως για το γκολ που έβαλες ως τερματοφύλακας στη Μίλαν, ως γκολκίπερ στη Μπενεβέντο. Τότε προπονητής ήταν ο Γκατούζο που είναι στην Εθνική. Η άποψή σου για τα πλέι οφ που έρχονται για την Εθνική:
Ο Ντε Χέα είναι εκπληκτικός, είναι πολύ καλός σε επίπεδο της τεχνικής, της ανθρωπιάς. Είναι φανταστικός είναι πολύ ωραίο να παίξω απέναντί του αύριο. Όσον αφορά στο γκολ που έβαλα, ναι μου αρέσει να με θυμούνται γι’ αυτό. Αλλά είναι κάτι πολύ μοναδικό, όχι απλά σπάνιο. Έκανα μερικά πράγματα και πριν και μετά από αυτό γκολ. Θέλω να αναγνωριστώ και γι’ αυτό, επειδή ο ρόλος μου είναι διαφορετικός, αυτός του τερματοφύλακα.
Όσον αφορά την Εθνική, υποστηρίζω την Εθνική και τον Γκατούζο. Του εύχομαι καλή επιτυχία, γιατί ελπίζω να προκριθεί και να πάει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, επειδή το ιταλικό ποδόσφαιρο χρειάζεται τη συμμετοχή της Ιταλίας».