ΚΥΠΕΛΛΟ ΕΛΛΑΔΟΣ BETSSON

Μπρινιόλι: «Σημαντικό να προχωρήσει η ΑΕΚ όσο πιο μακριά γίνεται στο Κύπελλο»

Μπρινιόλι, ΑΕΚ EUROKINISSI

Για το παιχνίδι Κυπέλλου Ελλάδος Betsson, με τον ΟΦΗ την Τετάρτη (14/1, 15.00) στην OPAP ARENA, μίλησε στην κάμερα της Cosmote Tv ο γκολκίπερ της ΑΕΚ, Αλμπέρτο Μπρινιόλι.

Ο Ιταλός τερματοφύλακας ανέφερε αρχικά: «Πρόκειται για ένα νοκ άουτ παιχνίδι, ξέρουμε τη σπουδαιότητά του. Ελπίζουμε να το διαχειριστούμε με τέλειο τρόπο. Γνωρίζουμε με ακρίβεια ότι θα είναι ένα σκληρό και πολύ δύσκολο παιχνίδι.

Πρέπει να είμαστε έτοιμοι για οποιαδήποτε κατάσταση. Να προσπαθήσουμε να ακολουθήσουμε το πλάνο μας ό,τι και να συμβεί στο παιχνίδι. Το πιο σημαντικό είναι να έχουμε τη σωστή συμπεριφορά. Από εκεί και πέρα, φυσικά θα προσπαθήσουμε να κερδίσουμε».

«Πρέπει να έχουμε ρυθμό»

Σε ερώτηση για την έλλειψη αγωνιστικού ρυθμού, ο Μπρινιόλο επεσήμανε: «Είναι κάτι πολύ σημαντικό. Πρέπει να έχουμε ρυθμό.

Να προσπαθήσουμε να κρατήσουμε τη μπάλα, να κάνουμε ό,τι έχουμε συνηθίσει να κάνουμε.

Να κάνουμε κινήσεις χωρίς τη μπάλα, να προσπαθήσουμε να βρούμε χώρους, αλλά να μην βιαστούμε με τη μπάλα στα πόδια.

Να ακολουθήσουμε το πλάνο μας και να αποφύγουμε τις καταστάσεις που ο ΟΦΗ σίγουρα θα προσπαθήσει να δημιουργήσει. Αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος για να παίξουμε και για να φτάσουμε στο θετικό αποτέλεσμα».

«Καλή ομάδα ο ΟΦΗ-Ξέρω τον προπονητή του από τον Παναθηναϊκό και τον σέβομαι πολύ»

Ερωτηθείς για τους Κρητικούς, ο Αλμπέρτο Μπρινιόλι κατέληξε: «Είναι πολύ καλή ομάδα, πολύ καλός προπονητής (σ.σ. ο Χρήστος Κόντης). Έχω συνεργαστεί μαζί του στον Παναθηναϊκό.

Έχει πάντα καλές ιδέες, προσπαθεί να παίξει ποδόσφαιρο και τον σέβομαι πολύ.

Σέβομαι και τον αντίπαλο, όπως πάντα, αλλά θα προσπαθήσουμε να κάνουμε το καλύτερό μας. Γιατί για εμάς το Κύπελλο είναι, όπως οι άλλες διοργανώσεις, πολύ σημαντικό και πολύ καθοριστικό να προχωρήσουμε όσο πιο μακριά γίνεται».