STOIXIMAN SUPERLEAGUE

Χιμένεθ: «Έφυγα από τον Άρη γιατί ήμουν απλήρωτος – Κατέθεσα αγωγή στη FIFA»

INTIME

Σε αποκαλύψεις σχετικά με την αποχώρησή του από τον Άρη προχώρησε ο Μανόλο Χιμένεθ, τονίζοντας πως η συνεργασία των δύο πλευρών ολοκληρώθηκε λόγω σοβαρών οικονομικών προβλημάτων και καθυστερήσεων στις πληρωμές.

Ο Ισπανός τεχνικός, σε συνέντευξή του στο ισπανικό μέσο «Estadio Deportivo», ξεκαθάρισε πως οδηγήθηκε ακόμη και στην κατάθεση αγωγής στη FIFA, υπογραμμίζοντας ότι δεν μπορούσε να συνεχίσει να εργάζεται υπό αυτές τις συνθήκες.

«Ο Άρης είχε προβλήματα με την πληρωμή και δεν μπορείς να δουλεύεις δωρεάν. Η κατάσταση μας οδήγησε σε σύγκρουση και αναγκαστήκαμε να καταθέσουμε αγωγή στη FIFA», ανέφερε χαρακτηριστικά, εξηγώντας πως η λύση της συνεργασίας ήταν μονόδρομος.

Παρά τα προβλήματα, ο Χιμένεθ στάθηκε θετικά στο αγωνιστικό και οπαδικό κομμάτι του συλλόγου, επισημαίνοντας πως πρόκειται για έναν σύλλογο με μεγάλες δυνατότητες, αλλά χωρίς το απαραίτητο σταθερό περιβάλλον. Όπως σημείωσε, οι δυσκολίες δεν περιορίζονταν μόνο στον ίδιο, καθώς και οι ποδοσφαιριστές αλλά και το προπονητικό επιτελείο αντιμετώπιζαν αντίστοιχα ζητήματα σε μηνιαία βάση.

Από εκεί και πέρα, ο έμπειρος προπονητής αναφέρθηκε και στη Σεβίλλη, εκφράζοντας την ανησυχία του για την αγωνιστική πορεία της ομάδας. Τόνισε πως ο σύλλογος δεν μπορεί να στηρίζεται κάθε χρόνο στην κακή απόδοση άλλων ομάδων για να αποφύγει τον υποβιβασμό, υπογραμμίζοντας την ανάγκη άμεσης αγωνιστικής βελτίωσης.

Παράλληλα, εξέφρασε την πίστη του ότι με την παρουσία του νέου προπονητή, Λουίς Γκαρθία Πλάθα, η ομάδα μπορεί να βρει τις λύσεις και να εξασφαλίσει τους απαραίτητους βαθμούς, αν και αναγνώρισε ότι τα οικονομικά προβλήματα του συλλόγου δυσκολεύουν την κατάσταση.

Τέλος, ο Χιμένεθ αποκάλυψε πως βρίσκεται στην Ισπανία τις τελευταίες εβδομάδες και περιμένει την επόμενη ευκαιρία στην προπονητική, αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο επιστροφής του στους πάγκους στο άμεσο μέλλον.