Τοπικά

Δημήτρης Χριστόπουλος στο monobala.gr: «Το οικογενειακό κλίμα οδήγησε τον ΠΑΟ Κουκακίου στην Α’ ΕΠΣΑ»

Πριν τέσσερα χρόνια ήταν όταν ο Δημήτρης Χριστόπουλος με την ιδιότητα του Τεχνικού Διευθυντή, συμφώνησε με τον διαχρονικό πρόεδρο της ομάδας του ΠΑΟ Κουκακίου, Γιάννη Θύμη, για να αναμορφώσουν την εικόνα της ομάδας.

Φτάσαμε στο σήμερα και την ιστορική άνοδο της ομάδας στην Α’ ΕΠΣΑ για 1η φορά στην ιστορία της.

Αυτός ήταν και ο λόγος που ο Δημήτρης Χριστόπουλος μίλησε στο monobala.gr για ορισμένα βασικά θέματα που αφορούν τον ΠΑΟ Κουκακίου αλλά και τον ίδιο και το μέλλον του. Πλέον ο ίδιος θα εξετάσει επιλογές από ανώτερες κατηγορίες καθώς δηλώνει πιο έτοιμος από ποτέ για το επόμενο βήμα.

Πώς προέκυψε η αρχή της συνεργασίας σου με την ομάδα πριν τέσσερα χρόνια; 

«Την επαφή την επιδίωξα εγώ. Έψαξα και βρήκα τον πρόεδρο Γιάννη Θύμη, ο οποίος αγαπάει πολύ την ομάδα και την υπηρετεί εδώ και 35 χρόνια, ώστε να του επικοινωνήσω το τι μπορώ να προσφέρω και να χτίσω την ομάδα χωρίς να έχει ούτε ένα δελτίο, χωρίς ακαδημίες και χωρίς καν γηπεδικές ώρες προπόνησης, δίνοντάς μου αυτός τον χώρο και το περιθώριο ώστε να καταφέρω να δουλέψω.».

Ποια στοιχεία πιστεύεις πως έπαιξαν ρόλο στην εξέλιξη της ομάδας μέσα σε αυτά τα τέσσεραι χρόνια, φτάνοντας στην ιστορική φετινή άνοδο της ομάδας για πρώτη φορά στην ιστορία της στην Α’ ΕΠΣΑ;

«Σημαντικό στοιχείο είναι η τεχνογνωσία, το να ξέρεις πού να ψάξεις και πώς να προσελκύσεις έναν μεταγραφικό στόχο, αλλά και συγχρόνως να του παρουσιάσεις ένα πλάνο που θα τον δελεάσει. Βέβαια, κύριο συστατικό της ομάδας εξ αρχής ήταν το εξαιρετικό και οικογενειακό κλίμα που επικρατεί σε όλη την πορεία αυτά τα τέσσερα χρόνια, που ξεκινάει από τη διοίκηση, συνεχίζει στο επιτελείο και καταλήγει στους παίκτες και στα αποδυτήρια».

Μιας κι εσύ ο ίδιος έχεις εκατοντάδες παρουσίες σαν ποδοσφαιριστής στην κορυφαία κατηγορία του τοπικού πρωταθλήματος της Αθήνας, τι πιστεύεις ότι θα χρειαστεί ώστε να σταθεί η ομάδα σε αυτό το επίπεδο;

«Σημαντικό είναι πως πλέον και μετά από τέσσερα χρόνια η ομάδα έχει, ή έστω θα έχει τη νέα σεζόν, τις βασικές προπονητικές ώρες στο γήπεδο του Ρουφ, που απαιτεί το επίπεδο. Επίσης, σημαντικό είναι πως η ομάδα έχει στελεχωθεί και στελεχώνεται με ανθρώπους που βοηθούν από διάφορους ρόλους. Όμως, το πλέον κομβικό ώστε να μπορέσει να έχει μια συνέχεια η ομάδα μακροπρόθεσμα είναι το να καταφέρει να αναπτύξει τις ακαδημίες της. Δυστυχώς, χωρίς ακαδημίες είναι δύσκολο να υπάρχει επόμενη μέρα, ιδιαίτερα σε ένα ερασιτεχνικό σωματείο».

Κλείνοντας, τι θα ήθελες να ευχηθείς στην ομάδα και τον κόσμο της και ποιο θα είναι το επόμενο βήμα σου σαν τεχνικός διευθυντής;

«Εύχομαι μέσα από την καρδιά μου ό,τι χτίσαμε όλοι μαζί αυτά τα τέσσερα χρόνια να είναι η βάση για ακόμα μεγαλύτερες επιτυχίες! Πάντα η ομάδα θα είναι στην καρδιά μου και ό,τι κάναμε δεν ξεγράφει! Οι φιλίες είναι φιλίες ζωής κι αυτά είναι τα σημαντικά που μένουν από τον χώρο του ποδοσφαίρου. Σχετικά με τους δικούς μου στόχους, σε μια θέση που θέλω να εξελιχθώ και να δουλέψω σε όσο πιο επαγγελματικό επίπεδο γίνεται, θεωρώ πως είναι το κατάλληλο timing και είμαι έτοιμος, βάσει κατάρτισης, δικτύου και γνώσεων, γνωρίζοντας πολύ καλά τις ιδιότητες της θέσης αυτής, να δουλέψω σε μια ομάδα ανώτερης κατηγορίας με κατάλληλες συνθήκες».