Τη διεξαγωγή φιλικού οριστικοποίησαν Βέροια και Κιλκισιακός, επ’ ευκαιρία της διακοπής μέχρι την έναρξη της δεύτερης φάσης.
Ο αγώνας διατήρησης του αγωνιστικού ρυθμού προγραμματίστηκε να γίνει το Σάββατο (7/3, 15.30) στο Κιλκίς.
Για τη «Βασίλισσα» του Βορρά, που θα παίξει στα playoffs του Β΄ ομίλου της Γ΄ Εθνικής, ο Ανέστης Αργυρίου δεν υπολογίζει στους τραυματίες Λα Τόρε, Κουκόλη, Αϊάν και Χατζηπάντο.
Από την άλλη, οι Κιλκισιώτες προετοιμάζονται για τα playouts σωτηρίας στον Α΄ όμιλο, με τον Γιώργο Χατζηιωαννίδη να μην αντιμετωπίζει ιδιαίτερα προβλήματα.
