Ο Λουίς Ενρίκε μίλησε ενόψει του μεγάλου τελικού του Champions League, εμφανιζόμενος αισιόδοξος αλλά και προσγειωμένος πριν από ακόμη μία μάχη για την κορυφή της Ευρώπης. Ο προπονητής της Παρί Σεν Ζερμέν στάθηκε στην αυτοπεποίθηση της ομάδας του, αποθέωσε την Άρσεναλ και ξεκαθάρισε πως σε έναν τελικό δεν υπάρχουν ξεκάθαρα φαβορί.
Ο Ισπανός τεχνικός, που διεκδικεί ακόμη ένα Champions League στην καριέρα του, υπογράμμισε πως η αυτοπεποίθηση της ομάδας του προέρχεται από την πορεία και τις δυσκολίες που ξεπέρασε μέσα στη χρονιά.
«Η αυτοπεποίθηση πηγάζει από δύο πράγματα: είμαστε οι πρωταθλητές και ξεπεράσαμε μία σεζόν με τεράστιες απαιτήσεις. Καμία ομάδα στην Ευρώπη δεν είχε πιο δύσκολο πρόγραμμα τα τελευταία δύο χρόνια. Αυτό μας εξέθεσε, μας έκανε να χάσουμε παιχνίδια. Ελπίζω αύριο να είναι μια μεγάλη γιορτή του ποδοσφαίρου και ο τίτλος να πάει σε εκείνον που θα είναι καλύτερος στο γήπεδο», δήλωσε χαρακτηριστικά.
«Δεν υπάρχουν φαβορί σε τελικό»
Ο Λουίς Ενρίκε απέφυγε να δώσει προβάδισμα σε κάποια από τις δύο ομάδες, εξηγώντας πως οι τελικοί κρίνονται στις λεπτομέρειες και στη διαχείριση της πίεσης.
«Σε έναν τελικό είναι πολύ δύσκολο να μιλήσεις για φαβορί. Πέρυσι είδαμε έναν εντελώς απρόβλεπτο αγώνα και αυτό είναι μέρος του ποδοσφαίρου. Δεν πιστεύω ότι μία ομάδα είναι καλύτερη από την άλλη. Το κλειδί θα είναι να εκμεταλλευτείς τις μικρές λεπτομέρειες και να διαχειριστείς την ένταση που δημιουργούν τέτοιου είδους παιχνίδια», τόνισε.
Παράλληλα, εμφανίστηκε καθησυχαστικός για την κατάσταση των Χακίμι και Νούνο Μέντες, λέγοντας ξεκάθαρα πως: «Και οι δύο είναι σε καλή κατάσταση και θα είναι διαθέσιμοι αύριο».
«Η Άρσεναλ άξιζε να πάρει το πρωτάθλημα»
Ιδιαίτερη αίσθηση προκάλεσε η τοποθέτησή του για την Άρσεναλ, με τον Ισπανό να χαρακτηρίζει τους «κανονιέρηδες» ως την κορυφαία ομάδα της Premier League τη φετινή σεζόν.
«Για μένα, η Άρσεναλ ήταν η κορυφαία ομάδα της Premier League φέτος και έκανε αρκετά ώστε να αξίζει την κατάκτηση του πρωταθλήματος», ανέφερε χαρακτηριστικά.
«Πρέπει να δώσουμε τα πάντα»
Αναφερόμενος στην προετοιμασία της Παρί, ο Ενρίκε τόνισε πως το τεχνικό επιτελείο διαχειρίστηκε προσεκτικά την επιβάρυνση των ποδοσφαιριστών, δίνοντας έμφαση τόσο στην αποκατάσταση όσο και στη μελέτη του αντιπάλου.
«Προσπαθήσαμε να διαχειριστούμε σωστά το φορτίο και να δώσουμε ξεκούραση στους παίκτες. Είχαμε επίσης χρόνο να μελετήσουμε τον αντίπαλο, τον οποίο γνωρίζουμε αρκετά καλά. Ξέρουμε ότι μπορούμε να βελτιωθούμε σε αρκετούς τομείς, τόσο επιθετικά όσο και αμυντικά. Σε έναν τελικό Champions League δεν ξέρεις πότε θα έχεις ξανά μια τέτοια ευκαιρία, οπότε πρέπει να δώσουμε τα πάντα», είπε.
Κλείνοντας, έστειλε το δικό του μήνυμα ενόψει της μεγάλης αναμέτρησης: «Αύριο θα δούμε στο γήπεδο ποιος είναι καλύτερος και ποιος θα καταφέρει να σηκώσει το τρόπαιο».