Ολοκληρώθηκε και τυπικά σήμερα (26/02) η συνεργασία του Άρη με τον Μανόλο Χιμένεθ.
Η ΠΑΕ Άρης ανακοίνωσε το «διαζύγιο» με τον Ισπανό τεχνικό μέσω μιας εξαιρετικά σύντομης ανακοίνωσης, επιβεβαιώνοντας τη λύση της μεταξύ τους συμφωνίας.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«Η ΠΑΕ ΑΡΗΣ ανακοινώνει την ολοκλήρωση της συνεργασίας της με τον προπονητή Manolo Jimenez και του εύχεται καλή συνέχεια».