Διεθνή

Επίθεση οπαδών σε Ρεμπρόφ!

Ferencvárosi Torna Club – FradiMédia

Έντονες αντιδράσεις έχει προκαλέσει στην Ουκρανία η εμπλοκή του Σεργκέι Ρεμπρόφ σε υπόθεση που αφορά τον πρώην επικεφαλής του προεδρικού γραφείου, Αντρίι Γέρμακ, με τους οργανωμένους οπαδούς της Ντιναμό Κιέβου να εξαπολύουν δημόσια επίθεση κατά του πρώην ομοσπονδιακού τεχνικού.

Σύμφωνα με δημοσιεύματα στη χώρα, ο Ρεμπρόφ φέρεται να κατέβαλε ποσό ύψους 30 εκατομμυρίων χρίβνια ως εγγύηση για τον Γέρμακ, γεγονός που πυροδότησε αντιδράσεις σε φίλαθλους και κοινή γνώμη. Οι ultras της Ντιναμό, μέσω ανάρτησης στο επίσημο κανάλι τους στο YouTube, τοποθετήθηκαν με ιδιαίτερα σκληρό τρόπο απέναντι στον παλαίμαχο άσο.

Το μήνυμά τους ήταν αιχμηρό, δείχνοντας ξεκάθαρα τη δυσαρέσκειά τους για την υπόθεση και τη στάση του πρώην τεχνικού της εθνικής ομάδας. «Ήταν αγαπημένος της εξέδρας. Ήρωάς μας. Και τελικά έβαλε τα χρήματά του για τους κλέφτες. Αντίο και να είσαι καλά», ανέφεραν χαρακτηριστικά, σε μια τοποθέτηση που προκάλεσε αίσθηση στον ουκρανικό ποδοσφαιρικό χώρο.

Ο Serhiy Rebrov αποχώρησε από την τεχνική ηγεσία της εθνικής Ουκρανίας 22 Απριλίου, ολοκληρώνοντας έναν κύκλο που ξεκίνησε το 2023. Η συνεργασία των δύο πλευρών έφτασε στο τέλος της έπειτα από τη λήξη του συμβολαίου του, καθώς δεν κατέστη δυνατό να οδηγήσει την ομάδα στην τελική φάση του 2026 FIFA World Cup.

Ήδη στην Ουκρανία έχει ανοίξει η συζήτηση για τον διάδοχό του. Ο γνωστός παλαίμαχος προπονητής και πρώην διεθνής, Γιόζεφ Σαμπό, πρότεινε δημόσια τον Μίρον Μάρκεβιτς ως τον κατάλληλο άνθρωπο για να αναλάβει την εθνική ομάδα. Ο έμπειρος τεχνικός, που τελευταία εργάστηκε στην Καρπάτι Λβιβ, φέρεται να αποτελεί μία από τις λύσεις που εξετάζονται για την επόμενη ημέρα της εθνικής.