Επιστρέφει στη Γ΄ Εθνική ο Παναγρινιακός, μετά από τρία χρόνια απουσίας, αφού είχε υποβιβαστεί από αυτή τη σεζόν 2022-2023.
Η ομάδα του Αγρινίου κατέκτησε το πρωτάθλημα στην ΕΠΣ Αιτωλοακαρνανίας μια στροφή πριν το φινάλε, κερδίζοντας 4-0 το Άρωμα Βαρετάδας στον Άγιο Κωνσταντίνο για την 4η αγωνιστική των playoffs στην Ένωση.
Ο Παναγρινιακός «καθάρισε» από πολύ νωρίς, με τρία γκολ στο πρώτο δεκαπεντάλεπτο.
Δυο γκολ για την ομάδα του Βασίλη Παστρωμά πέτυχε ο Κοκώνης και από ένα οι Κοντογιάννης και Κοσμάς.
Πέντε πόντους πίσω (35 έναντι 30 βαθμών) είναι ο δεύτερος Άγιος Δημήτριος, ενώ στο «μείον 8», με 27 βαθμούς, είναι η τρίτη ΑΕ Μεσολογγίου.