Με το… ενάμιση πόδι στα playoffs βρίσκεται ο Ερμής Εξοχής, ίσως και κάτι περισσότερο, αφού είναι τέταρτος και στο +6 από την 7η θέση, που οδηγεί στα playouts, δυο στροφές πριν το φινάλε της πρώτης φάσης.
Ακόμα δηλαδή και να κάνει δυο ήττες με Απόλλωνα Καλαμαριάς, το Σάββατο εντός (21/2, 15.00) και στο φινάλε με τον Αστέρα Καρδίτσας εκτός, δεν αναμένεται να χάσει τη θέση της στην πρώτη εξάδα η ομάδα της Πιερίας, που ζει το όνειρό της, σε μια ιστορική χρονιά.
Μετά τη Βέροια και τον Πιερικό, ακόμα μια ιστορική ομάδα με θητεία στην Α΄ Εθνική έρχεται στην Εξοχή το Σάββατο, ο πρωτοπόρος Απόλλων Καλαμαριάς, με τους «πράσινους» με ανάρτηση στα social media να δίνουν το κλίμα για αυτό το ματς, που αποτελεί καταξίωση και γιορτή, σε μια πολύ ιδιαίτερη και πετυχημένη σεζόν, η οποία… τρυπά το ταβάνι και «απογειώνει» τα συνηθισμένα στάνταρ της ως τώρα διαδρομής του συλλόγου.
Αναλυτικά όσα αναφέρει ο Ερμής Εξοχής:
«Ποιος να το περίμενε…
Ότι στην 21η αγωνιστική θα υποδεχόμαστε στο μικρό, όμορφο χωριό μας τον ιστορικό Απόλλων Καλαμαριάς.
Ένα παιχνίδι που κάποτε θα ακουγόταν σαν όνειρο. Ένα ματς – ιστορία.
Αν μας το έλεγαν πριν λίγα χρόνια, ίσως να γελούσαμε. Κι όμως… Να που τίποτα δεν είναι ακατόρθωτο όταν υπάρχουν δυνατές βάσεις, πίστη, δουλειά και καρδιά.
Το γήπεδό μας, το χωριό μας, η ομάδα μας. Από τα τοπικά… απέναντι σε ένα βαρύ όνομα του Ελληνικού ποδοσφαίρου.
Δεν είναι απλώς ένας αγώνας. Είναι δικαίωση. Είναι περηφάνια.
Είναι η απόδειξη ότι όταν χτίζεις σωστά, με υγιή θεμέλια και ενότητα, μπορείς να κοιτάς οποιονδήποτε στα μάτια.
Ραντεβού στο γήπεδο. Γιατί αυτά τα ματς γράφουν ιστορία… και η ιστορία γράφεται ΜΑΖΙ.
Με εκτίμηση Ερμής Εξοχής ».