STOIXIMAN SUPERLEAGUE

Γερεμέγιεφ: «Νιώθω πολύ καλά στον ΠΑΟΚ – Έχω προσαρμοστεί απόλυτα»

Για την προσαρμογή του στον ΠΑΟΚ, τους στόχους του ενόψει της νέας χρονιάς αλλά και την ερχόμενη αναμέτρηση κόντρα στον ΟΦΗ μίλησε ο Αλεξάντερ Γερεμέγιεφ.

Ο Σουηδός επιθετικός επιπλέον σχολίασε το γεγονός πως θα βρει μπροστά του στα ημιτελικά του Κυπέλλου την πρώην ομάδα του, τον Παναθηναϊκό.

Αναλυτικά όσα είπε:

Για το πως αισθάνεται:

«Νιώθω καλά. Η ομάδα είναι σε πολύ καλή κατάσταση επίσης, οπότε όλα είναι καλά».

Για το αν προσαρμόστηκε:

«Το πιστεύω ότι έχω προσαρμοστεί. Η ομάδα είναι φανταστική. Η σχέση των παικτών με τους προπονητές και γενικά όλα τα άτομα που περιβάλλουν τον σύλλογο είναι εξαιρετικά. Με υποδέχτηκαν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και πραγματικά νιώθω ότι βρίσκομαι σπίτι μου».

Για το αν αποτέλεσε για τον ίδιο έκπληξη η μετακίνηση του στον ΠΑΟΚ και τι τον έκανε να πει “ναι”:

«Δε μπορώ να πω ότι ήταν έκπληξη για μένα. Έχω αντιμετωπίσει τον ΠΑΟΚ, ήξεραν τις δυνατότητες μου. Ο προπονητής που έκανε πολύ ξεκάθαρο το τι θέλει από εμένα στο γήπεδο. Μου δίνεται μια φανταστική ευκαιρία μπροστά μου. Είμαι ευγνώμων γι’ αυτό. Θα βάλω τα δυνατά μου να αποδώσω όσο καλύτερα γίνεται».

Για τις απαιτήσεις που έχει η θέση του επιθετικού στον ΠΑΟΚ:

«Είναι ευλογία για έναν ποδοσφαιριστή να υπάρχει ξεκάθαρο πλάνο από τον προπονητή. Στον ΠΑΟΚ υπάρχει αυτό και πρέπει ως ποδοσφαιριστής να προσαρμοστείς. Έχω πάρει ήδη κάποια λεπτά, αγωνίστηκε, νομίζω έχει αποδώσει αυτό, έχω και μια ασίστ, η ομάδα παίζει καλά, οπότε νομίζω είναι ξεκάθαρο τι πρέπει να κάνω στον αγωνιστικό χώρο. Είναι πρόκληση για μένα και μου αρέσουν οι προκλήσεις».

Για το ξεκίνημα του 2026 με τις τρεις νίκες σε κύπελλο και πρωτάθλημα:

«Θεωρώ πως η ομάδα όταν πιάνει το μέγιστο της έντασης της στον αγωνιστικό χώρο, όταν οι παίκτες τρέχουν ο ένας για τον άλλον, όταν γίνονται όλα στο μάξιμουμ, δεν έχουμε να φοβηθούμε κάποιον αντίπαλο. Αντίπαλος είναι μόνο ο εαυτός μας. Το επίπεδο των προπονήσεων είναι φανταστικό, η ένταση είναι πολύ υψηλή. Είναι μια συνεχής πρόκληση με τους ίδιους μας τους εαυτούς. Ένας ανταγωνισμός με τους ίδιους μας τους εαυτούς. Οπότε αυτό θα πρέπει να συνεχίσουμε να κάνουμε. Να υπάρχει ένταση, αυτός ο ανταγωνισμός, να θέλουμε να γίνουμε καλύτεροι και έτσι θα πετύχουμε τους στόχους μας».

Για το γεγονός πως στα ημιτελικά του Κυπέλλου θα αντιμετωπίσει την πρώην ομάδα του:

«Είναι παιχνίδια τα οποία θα έρθουν στο μέλλον. Μέχρι τότε έχουμε σημαντικά παιχνίδια να δώσουμε και η συγκέντρωση μας είναι εκεί. Από εκεί και πέρα εγώ είμαι παίκτης του ΠΑΟΚ, έχουμε έναν πολύ ξεκάθαρο στόχο, να φτάσουμε στον τελικό. Οκ, προφανώς και είναι ιδιαίτερη συνθήκη, αλλά θα το σκεφτώ όταν έρθει η ώρα».

Για τον ΟΦΗ:

«Γνωρίζω πολύ καλά τον προπονητή τους. Τον Χρήστο Κόντη. Έχει αλλάξει, έχει βελτιώσει την ομάδα το τελευταίο διάστημα. Οι δικοί μας στόχοι είναι πολύ μεγάλοι οπότε πρέπει να κάνουμε το ίδιο πράγμα σε κάθε παιχνίδι. Να κερδίσουμε. Πρέπει να συγκεντρωθούμε σε αυτό και να πάρουμε τους τρεις βαθμούς».

Κωνσταντινίδης: «Η διακοπή μας έκανε καλό»

Για το πως ωφέλησε η διακοπή των γιορτών:

«Είχαμε αρκετό χρόνο μέσα στις διακοπές για να δουλέψουμε με όλα τα παιδιά. Είχαμε τη δυνατότητα να κάνουμε και κάποια πράγματα που δυστυχώς μέσα στη χρονιά, ακόμη και όταν είχαμε διακοπές εθνικών ομάδων μας έλειπαν πολλά παιδιά και δε μπορούσαμε να δουλέψουμε όπως θέλουμε. Εκμεταλλευτήκαμε πολύ όμορφα αυτή τη συγκυρία που ήταν όλη η ομάδα μαζί. Ξεκούραστη κιόλας γιατί είναι πολύ σημαντικό, όπως έχουμε αναφέρει πολλές φορές, εκτός από τη σωματική υπάρχει και πνευματική κούραση. Έχοντας κάποιες μέρες άδεια, όλοι φορτίσαμε τις μπαταρίες μας και όλα τα παιδιά μετά ήταν πιο δεκτικά στο να αφομοιώσουν πράγματα που ζητάμε. Σιγά σιγά βγήκε αυτή η δουλειά στο γήπεδο και τα πράγματα κυλάνε όμορφα».

Για τα νέα στοιχεία της ομάδας και με την προσθήκη Ζαφείρη – Γερεμέγιεφ:

«Καταρχάς και τα παιδιά που ήρθαν τώρα τον Ιανουάριο, βοηθάνε και θα βοηθήσουν πολύ την ομάδα. Γι’ αυτό ήρθαν, ξέρουμε τι περιμένουμε και τι θα δώσουν στην ομάδα. Σίγουρα μεγαλώσαμε κι άλλο το ρόστερ μας. Η χρονιά είναι δύσκολη και με πολλές αγωνιστικές υποχρεώσεις. Χρειάζεται η ομάδα να έχει πολλά παιδιά ώστε να μπορούμε να φρεσκάρουμε την ομάδα όταν χρειάζεται και να μπορούν όσοι μπαίνουν στο γήπεδο να είναι έτοιμοι να ανταπεξέλθουν στις υποχρεώσεις της ομάδας. Οπότε σίγουρα είναι πολύ θετικό που έχουμε τους δυο νέους ποδοσφαιριστές και είναι θετικό για τα παιδιά που έρχονται σιγά σιγά από τους τραυματισμούς».

Για τις ιώσεις του τελευταίου διαστήματος:

«Μετά και την τελευταία προπόνηση έχουμε ξεκάθαρη εικόνα για το ποιοι μπορούν αν αγωνιστούν με τον ΟΦΗ και για ποιους θα πρέπει να σκεφτούμε λίγο παραπάνω για τη συμμετοχή τους. Η ομάδα θα είναι πανέτοιμη γιατί το παιχνίδι είναι πολύ σημαντικό. Δυστυχώς τα περιθώρια όσο περνάει ο καιρός στενεύουν όσο αφορά τις βαθμολογικές απώλειες. Όσο περνούν οι αγωνιστικές θα είναι όλο και πιο δύσκολο να καλύψεις βαθμολογική διαφορά. Θα πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί.

Παίζουμε με μια ομάδα που έχει δείξει κόντρα στους μεγάλους ότι έχει τον τρόπο να αμύνεται και να πηγαίνει στο επιθετικό τρανζίσιον πάρα πολύ γρήγορα. Είδαμε το ματς με την ΑΕΚ που ο ΟΦΗ ήταν πολύ ανταγωνιστικός. Είδαμε το Super Cup με τον Ολυμπιακό που επίσης είχε πολύ καλή εικόνα, άσχετα αν έχασε. Πρέπει να είμαστε πάρα πολύ προσεκτικοί. Είναι ξεκάθαρο τι περιμένουμε από τον ΟΦΗ, αλλά και τι πρέπει να κάνουμε εμείς για να τον αντιμετωπίσουμε».

Για την αγωνιστική άνοδο του ΟΦΗ:

«Σίγουρα έχει αλλάξει κάτι προς το καλύτερο για τον ΟΦΗ. Αν αναλύσεις και λίγο παραπάνω τον τρόπο που παίρνει τα αποτελέσματα, θα δεις ότι οι άλλες ομάδες δεν χάνουν πολλές ευκαιρίες για να θεωρήσουμε ότι είναι τυχερός. Κάθε άλλο, είναι η δουλειά που κάνουν αυτά τα παιδιά και μπράβο τους. Για μας είναι καλό που το ξέρουμε, τι να περιμένουμε, που έγιναν αυτά τα παιχνίδια με τον Ολυμπιακό και την ΑΕΚ για τον ΟΦΗ, οπότε είμαστε πιο έτοιμοι».

Για την αναβολή με τη Κηφισιά:

«Είναι και ο φόρτος των αγώνων που έχουμε αυτήν την περίοδο, αλλά και τα δυο πολύ σημαντικά ευρωπαϊκά παιχνίδια που έχουμε μπροστά μας. Αναφέρατε και εσείς τον αστάθμητο παράγοντα των τραυματισμών στο ποδόσφαιρο. Υπάρχει και ο πλέον αστάθμητος παράγοντας των ιώσεων. Ταλαιπωρηθήκαμε αρκετά το τελευταίο διάστημα οπότε νομίζω ότι είναι μια καλή στιγμή για εμάς να βγάλουμε ένα παιχνίδι και να το παίξουμε αργότερα».

Για τον ΟΦΗ:

«Περιμένουμε τον ΟΦΗ να είναι αρκετά συμπαγής. Να αμύνεται με τον τρόπο που το κάνει το τελευταίο διάστημα. Από εκεί και πέρα μια ομάδα επικίνδυνη στις αντεπιθέσεις. Προσπαθούν να παίξουν ποδόσφαιρο, να δημιουργήσουν παιχνίδι, αλλά κυρίως στο επιθετικό τρίτο του γηπέδου έχουν 2-3 ποδοσφαιριστές όταν ανακτούν την μπάλα και θα πρέπει να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί σε αυτό το κομμάτι».

Για την τριάδα στα χαφ, με την οποία ο ΠΑΟΚ ολοκλήρωσε το παιχνίδι με τον Ολυμπιακό και αν μας δίνει κάτι για τη συνέχεια:

«Κάθε στιγμή, για κάθε αγώνα μπορεί να σκεφτείς διαφορετικά ανάλογα και με τις συνθήκες που επικρατούν στο γήπεδο. Μπορεί ο σχηματισμός να μην αλλάζει ιδιαίτερα, δεν έχει σημασία να αναλύσουμε τα νούμερα, να λέμε δηλαδή 4-3-3 και 4-2-3-1. Κυρίως είναι τα χαρακτηριστικά των παικτών που υπάρχουν στο γήπεδο και ο τρόπος που κινούνται.

Σίγουρα θα υπάρξουν στιγμές που θα παίζουμε περισσότερο στο στυλ που μας αρέσει, θα υπάρξουν και οι στιγμές που θα είναι διαφορετικό γιατί οι συνθήκες του αγώνα θα θεωρούμε ότι απαιτούν κάτι τέτοιο. Είναι αυτό που αναφέραμε. Όταν έχεις στα χέρια σου πολλά παιδιά σου δίνουν τη δυνατότητα να κάνεις πολλά πράγματα στο γήπεδο. Θέλουμε να εκμεταλλευτούμε όλα τα χαρακτηριστικά των παικτών μας».

Για τους ημιτελικούς με τον Παναθηναϊκό:

«Είναι πολύ μακριά να συζητάμε από τώρα για τον Παναθηναϊκό. Έχουμε παίξει ήδη δυο φορές. Να πούμε ότι δε γνωρίζει η μια ομάδα την άλλη; Σίγουρα γνωριζόμαστε μεταξύ μας. Ξέρουμε τι να περιμένουμε. Αυτά τα παιχνίδια κρίνονται στην λεπτομέρεια, κρίνονται στο ποια ομάδα είναι σε καλύτερη μέρα ή κατάσταση την περίοδο που παίζεις. Η ομάδα που θα είναι πιο έτοιμη σωματικά και πνευματικά, όταν έρθει η στιγμή, θα έχει και τις περισσότερες πιθανότητες να προκριθεί στον τελικό του Κυπέλλου».