Έξαλλα φαίνεται πως πανηγύρισε τόσο την κατάκτηση του Κυπέλλου Ελλάδος Betsson και παράλληλα του double από τον Ολυμπιακό όσο και την κατάκτηση του πρωταθλήματος Πορτογαλίας από τη Σπόρτνιγκ Λισαβόνας.
Ο πρώην άσος των προαναφερθέντων ομάδων έκανε δύο αναρτήσεις στα προσωπικά του social media δείχνοντας το πόσο χάρηκε για τις επιτυχίες των μέχρι πρότινος ομάδων του.
Ο ίδιος έγραψε χαρακτηριστικά κάτω από τη φωτογραφία με το double του Ολυμπιακού «Τι ημέρα ήταν αυτή!».