Για την άνοδο του Ηρακλή στη Stoiximan Super League μετά από 9 χρόνια μίλησαν οι Αντώνης Αναστασίου, Γιώργος Μάναλης και Παναγιώτης Κυνηγόπουλος στην κάμερα του Action24.
Ο Αναστασίου ανέφερε: «Το περιμέναμε καιρό, δουλέψαμε πάρα πολύ. Δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσο πολύ.
Η φανέλα από μόνη της είναι βαριά, αλλά δεν παίζει μόνο η φανέλα. Δώσαμε τα πάντα στο γήπεδο.
Τα καταφέραμε, αξίζουν συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά, σε όλο τον οργανισμό.
Από τον πρόεδρο, τον φροντιστή, όλους, μέχρι και ο τελευταίος βοήθησε, για να πετύχει ο Ηρακλής αυτή την ιστορική άνοδο, που μετά από 9 χρόνια τον φέρνει στη Super League, εκεί που πρέπει και αξίζει να βρίσκεται.
Είμαστε μια οικογένεια, το βλέπετε.
Συνεχίζεται το πάρτι, τα υπόλοιπα στα επόμενα παιχνίδια».
Ο Κυνηγόπουλος από την πλευρά του αρκέστηκε να αναφέρει δίπλα στον Αναστασίου: «Ιστορική στιγμή, ο Ηρακλής αξίζει να είναι στην Α΄ Εθνική».
Από τη μεριά του, ο πρώτος σκόρερ της ομάδας, Γιώργος Μάναλης, που δεν έπαιξε λόγω τιμωρίας στην Καρδίτσα, επεσήμανε: «Τεράστια μέρα, ο Ηρακλής μετά από πολλά χρόνια επιστρέφει εκεί που ανήκει.
Όλοι έχουν μερίδιο, το αξίζει πραγματικά η ομάδα, να το χαρούμε εμείς και ο κόσμος.
Όταν υπογράφεις στον Ηρακλή ξέρεις ότι στόχος είναι η άνοδος. Το σκέφτεσαι από την πρώτη στιγμή, αλλά περάσαμε πολλές στιγμές, καλές και κακές.
Η ομάδα πέτυχε αυτό που της αρμόζει, οπότε τέλος καλό, όλα καλά».