Η Πολωνία έμεινε εκτός Παγκοσμίου Κυπέλλου 2026, χάνοντας 2-3 από τη Σουηδία στον τελικό των μπαράζ, και ο Καρόλ Σβίντερσκι δεν έκρυψε την απογοήτευσή του.
Ο επιθετικός του Παναθηναϊκού, είχε ισοφαρίσει σε 2-2 και δήλωσε μετά το τέλος του αγώνα στην TVP Sport: «Μερικές φορές η μπάλα δεν είναι δίκαιη. Έτσι μου φαίνεται, αυτή είναι η αίσθηση που έχω από το γήπεδο, ότι χάσαμε άδικα».
Η Πολωνία έχασε σημαντικές ευκαιρίες στο δεύτερο ημίχρονο για να πάρει το προβάδισμα, όμως το γκολ του Βίκτορ Γιόκερες στο 88ο λεπτό έδωσε τη νίκη στους Σουηδούς.
«Πολύ κρίμα αυτό το αποτέλεσμα. Νομίζω ότι σήμερα ήμασταν σαφώς καλύτερη ομάδα», τόνισε ο Σβίντερσκι, προσθέτοντας ότι η ομάδα του δημιούργησε περισσότερες ευκαιρίες αλλά δεν κατάφερε να τις αξιοποιήσει.
Ο ίδιος δεν έκρυψε την εκτίμησή του για τις προσπάθειες των συμπαικτών του: «Ο Καμίνσκι είχε δύο ή τρεις ευκαιρίες, εγώ είχα μία, και δεν ξέρω πώς τις απέκρουσε ο αντίπαλος τερματοφύλακας έκανε επεμβάσεις παγκόσμιας κλάσης. Φάσεις υπήρχαν πολλές, αλλά η μπάλα μερικές φορές δεν είναι δίκαιη».