Superleague 2

Ηλιούπολη ενόψει Γ΄ Εθνικής: «Aλλαγή που δεν μας φοβίζει-Στήριξη στα ταλέντα της ακαδημίας»

Ηλιούπολη Credits: Ilioupoli FC Facebook Official Page

Μετά από 4 χρόνια στις επαγγελματικές κατηγορίες, η Ηλιούπολη ετοιμάζεται για τη συμμετοχή της στη Γ΄ Εθνική, μετά τον πρόσφατο υποβιβασμό από τη Super League 2.

Ο «Ήλιος» με δελτίο Τύπου επεσήμανε ότι δεν τον φοβίζει η αλλαγή και ότι σκοπεύει να στηριχθεί έμπρακτα στα ταλέντα των ακαδημιών και να τα αξιοποιήσει έμπρακτα.

Ως στόχος οριοθετείται η ταχύτερη εξασφάλιση της παραμονής, παράλληλα με δημιουργία ισχυρών βάσεων για τα επόμενα χρόνια, προαναγγέλλοντας σύντομα εξελίξεις για το τεχνικό επιτελείο.

Αναλυτικά η ενημέρωση της αθηναϊκής ομάδας:

«Νέα αρχή, με πίστη στις δυνάμεις μας.

Έπειτα από τέσσερα χρόνια επιτυχημένης παρουσίας στις επαγγελματικές κατηγορίες, η ομάδα μας καλείται να διαχειριστεί μια νέα πραγματικότητα.

Πρόκειται για μια αλλαγή που δεν μας φοβίζει.

Αντίθετα, μας πεισμώνει και μας ωθεί να εργαστούμε ακόμη πιο σκληρά για την επόμενη ημέρα. Η συμμετοχή μας στο πρωτάθλημα της Γ’ Εθνικής αποτελεί μια σημαντική ευκαιρία για μια νέα αρχή, με έντονο το τοπικό στοιχείο και ξεκάθαρο προσανατολισμό στο μέλλον.

Ο σχεδιασμός για τη νέα αγωνιστική περίοδο έχει ήδη ξεκινήσει και βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη. Η προσπάθειά μας θα στηριχθεί στο πολυτιμότερο κεφάλαιο του Συλλόγου: τα ταλαντούχα παιδιά της Ακαδημίας μας. Οι νεαροί ποδοσφαιριστές θα αποτελέσουν τον βασικό κορμό της ομάδας, πλαισιωμένοι από προσεκτικά επιλεγμένους και έμπειρους παίκτες, οι οποίοι θα προσφέρουν την απαραίτητη σταθερότητα και καθοδήγηση.

Το προσεχές διάστημα θα ανακοινωθεί επίσημα το νέο προπονητικό επιτελείο, το οποίο θα αναλάβει τη δημιουργία ενός ανταγωνιστικού συνόλου, ικανού να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του πρωταθλήματος.

Πρωταρχικός μας στόχος είναι η όσο το δυνατόν ταχύτερη εξασφάλιση της παραμονής στη κατηγορία, παράλληλα με τη δημιουργία ισχυρών βάσεων για τα επόμενα χρόνια.

Εξίσου σημαντικός στόχος αποτελεί η παροχή ευκαιριών σε νέους Ηλιουπολίτες ποδοσφαιριστές να αναδειχθούν μέσα από τη συμμετοχή τους σε ένα απαιτητικό και ανταγωνιστικό πρωτάθλημα.

Καλούμε όλους τους Ηλιουπολίτες να σταθούν έμπρακτα στο πλευρό της ομάδας, ο καθένας με τον δικό του τρόπο. Με ενότητα, πίστη και τη δική σας στήριξη, θα συνεχίσουμε να κρατάμε τον «Ήλιο» ψηλά.

Με απόφαση της διοίκησης, επικεφαλής αυτής της νέας προσπάθειας τίθεται ο αντιπρόεδρος της ΠΑΕ και διευθυντής της Ακαδημίας, κ. Γιώργος Γιαννόπουλος».