Σε πολύ οικείο περιβάλλον ενεπλάκη ο Γιώργος Δεληζήσης, αναλαμβάνοντας γενικός αρχηγός στον Ηρακλή, αφού έχει πολλές… γνώριμες φιγούρες στον «κυανόλευκο οργανισμό», εντός και πέριξ του ποδοσφαιρικού τμήματος.
Υπάρχει μεγάλη σύνδεση και άτομα που γνωρίζει από παλιότερες συνεργασίες, οπότε ήδη είναι εύκολη η διαδικασία προσαρμογής για τον Κοζανίτη παλαίμαχο ποδοσφαιριστή.
Η διετία με Μονεμβασιώτη στον Απόλλωνα Σμύρνης-Μαζί με Αγγελή στη Νίκη Βόλου
Το βασικό είναι η συνεργασία με τον Παναγιώτη Μονεμβασιώτη, που είχε πρόεδρο στον Απόλλωνα Σμύρνης μια διετία, από το 2015 ως το 2017.
Παράλληλα, συνυπήρξε με τον Βαγγέλη Αγγελή, γενικό διευθυντή του «Γηραιού», κατά την κοινή τους παρουσία στη Νίκη Βόλου σε επίπεδο Super League 2, το 2022-2023.
Στον Άρη με Μαραγκό και Ντουρμισάι
Παράλληλα, ο «Δέλη» ήταν συμπαίκτης με τον τιμ μάνατζερ του Ηρακλή, Στέλιο Μαραγκό στον Άρη, ενώ στους «κιτρινόμαυρους» ήταν συμπαίκτης και με τον Φιορίν Ντουρμισάι.
Με Βούρα, Παναγιωτίδη και Αναστασίου στη Νίκη Βόλου
Επίσης, εκτός από τον Αγγελή, ο Γιώργος Δεληζήσης συνυπήρξε στη Νίκη Βόλου και με άλλους.
Ήταν συμπαίκτης με τον νυν προπονητή τερματοφυλάκων του Ηρακλή, Ηλία Βούρα, όταν ήταν γκολκίπερ στους Θεσσαλούς, όπου έπαιξε μαζί με δυο νυν παίκτες του «Γηραιού», τους Αντώνη Αναστασίου και Παναγιώτη Παναγιωτίδη.