Η Καλαμάτα ευελπιστεί να μπει όσο το δυνατόν πιο γρήγορα στην έδρα της, στη νέα Stoiximan Super League και για αυτό οι εργασίες στο γήπεδο στην Παραλία προχωρούν.
Μάλιστα στο γήπεδο βρέθηκε και ο Υπουργός Αθλητισμού Γιάννης Βρούτσης ο οποίος επέβλεψε τις εργασίες και είχε συνάντηση τόσο με τον Δήμαρχο της πόλης Θανάση Βασιλόπουλο όσο και τον Ντανιέλ Μπατίστα που έχει αναλάβει team manager στους νεοφώτιστους.
Η ενημέρωση του Υπουργού αναφέρει: