Superleague 2

Καλαμάτα: Τα συλλυπήτηρια για τον Μάριο Οικονόμου

Η ΠΑΕ Καλαμάτα εξέδωσε και αυτή ανακοίνωση για το θάνατο του Μάριου Οικονόμου.

Ο χαμός του διεθνή ποδοσφαιριστή έχει προκαλέσει θλίψη σε κάθε γωνιά της Ελλάδας και όπως είναι λογικό οι ανακοινώσεις διαδέχονται η μία την άλλη.

Η «Μαύρη Θύελλα» αναφέρει: 

«Η ΠΑΕ Καλαμάτα εκφράζει τη βαθιά της θλίψη για τον πρόωρο χαμό του Μάριου Οικονόμου, ο οποίος έφυγε από τη ζωή σε ηλικία μόλις 33 ετών.

Σε αυτές τις δύσκολες στιγμές, η σκέψη όλων μας βρίσκεται δίπλα στην οικογένεια, τους συγγενείς και τους φίλους του εκλιπόντος. Θερμά και ειλικρινή συλλυπητήρια σε όλους τους οικείους του.

Ας είναι ελαφρύ το χώμα που θα τον σκεπάσει.»