Τηλεοπτική συνέντευξη έδωσε ο πρόεδρος της Καβάλας, Ανδρέας Σκλαρής.
Ο Καβαλιώτης επιχειρηματίας, που είναι δεύτερη σεζόν στη διοίκηση του ΑΟΚ, μίλησε στο «ΕΝΑ CHANNEL» εκφράζοντας αισιοδοξία για αναδιάρθρωση και παραμονή στη Super League 2, παρά τον βαθμολογικό υποβιβασμό στη Γ΄ Εθνική.
Ακόμα, έκανε αναφορά στην επόμενη μέρα των «Αργοναυτών» και το επενδυτικό ενδιαφέρον.
«Φημολογία για 20 ομάδες στη Super League 2 αντί για 16-Τότε θα είμαστε πάλι Super League 2»
Αναλυτικά οι τοποθετήσεις του: «Περιμένουμε κάποιες εξελίξεις για την επόμενη μέρα. Ακούγεται πολύ έντονα μια φημολογία ότι οι ομάδες στη Super League 2 οι ομάδες θα είναι 20 αντί για 16.
Αν πραγματοποιηθεί αυτό, η ομάδα μας θα παραμείνει στη Super League 2, άρα θα είναι πάλι στη Β΄ Εθνική.
Η επόμενη μέρα μας εξαρτάται πολύ από αυτό, το που θα παίζει η ομάδα.
Αν δεν αγωνίζεται στη Β΄ Εθνική θα πάει στον Ερασιτέχνη και μετά θα είναι στο χέρι του Ερασιτέχνη το πως θα διαχειριστεί την ομάδα.
Πιθανώς με κάποιο επενδυτικό σχήμα, ή θα το τρέξει μόνος του».
«Άνθρωποι ενδιαφέρονται να ασχοληθούν είτε στη Β΄, είτε στη Γ΄ Εθνική»
Για να συνεχίσει ο ίδιος: «Με κάποιες συζητήσεις που έχω κάνει, με κάποιους ανθρώπους που ενδιαφέρονται να ασχοληθούν με το ποδοσφαιρικό τμήμα της ομάδας, ήταν μια προφορική συζήτηση βέβαια, που αναφέρει ότι είτε Γ΄, είτε Β΄, υπάρχει ενδιαφέρον να ασχοληθούν με την ομάδα.
Η όλη κουβέντα έγινε εδώ και περίπου 1.5 μήνα, που δεν είχε καν κριθεί κάτι.
Έπαιζε το σενάριο και δεν υπήρχε στον ορίζοντα ότι μπορεί να γίνει αναδιάρθρωση της Λίγκας.
Οι συζητήσεις γινόταν ότι είτε Β΄ είτε Γ΄ θα υπάρξει ενδιαφέρον από τους ανθρώπους να ασχοληθούν με την Καβάλα στο ποδόσφαιρο.
Αυτή τη στιγμή θα καλυφθούν τα δεδουλευμένα των παικτών από μέρος της εγγυητικής.
Και για τον κ. Τάτση θα υπάρξει συμφωνία για κάποιες άλλες χρηματοδοτήσεις που περιμένει η ομάδα για να καλυφθεί το ποσό, από κάποια τηλεοπτικά. Υπάρχει συνεννόηση».
«Εξωαγωνιστικοί παράγοντες επηρέασαν και φτάσαμε εδώ-Κάποια πράγματα έχουν τα όριά τους-Έχω την αίσθηση ότι θα γίνει κάτι καλό και δεν θα πέσουμε»
Ακολούθως, ο Ανδρέας Σκλαρής πρόσθεσε: «Υπήρχαν κάποιοι παράγοντες εξωαγωνιστικοί που επηρέασαν λίγο τις καταστάσεις για να φτάσουμε εδώ. Εγώ κατέβαλα όσο γινόταν παραπάνω, ότι μπορούσα. Κάποια πράγματα έχουν και τα όριά τους.
Στην περίπτωση που γίνει αναδιάρθρωση, ότι και να γίνει με τον Αστέρα Τρίπολης δεν μας επηρεάζει καθόλου.
Σε κάποιες συζητήσεις που είχαμε με τη Λίγκα, τότε ο δικηγόρος της Super League 2 είχε αφήσει να εννοηθεί ότι και με μια ομάδα λιγότερη θα παίξουμε.
Αυτή είναι η διάταξη του ΚΑΠ, δεν ορίζεται. Γι’ αυτό και κάποιοι προφανώς το κυνηγάνε περισσότερο, όπως εμείς.
Να γίνει αναδιάρθρωση, να κατεβεί η Λίγκα με 20 ομάδες, για να ανέβουν και κάποιες ακόμα.
Σε αυτή την περίπτωση, όπως και να ‘χει, εμείς θα είμαστε μέσα.
Φημολογείται ότι θα γίνει αγώνες μπαράζ ανάμεσα στις τέταρτες ομάδες.
Αυτά είναι αυτά που ακούμε, δεν υπάρχει κάτι επίσημο. Υπάρχει πίεση για να γίνει όσο πιο σύντομα γίνεται.
Φανταστείτε για την Καβάλα και το Αιγάλεω πως θα ετοιμάσουν τις ομάδες για του χρόνου.
Η παράδειγμα τα Γιάννενα και τα Χανιά, πρέπει να υπάρχει κάτι.
Υπάρχει η πίεση στη Super League 2 από τις εμπλεκόμενες ομάδες σε αυτό το κομμάτι, ώστε όσο πιο γρήγορα εξακριβωθεί αυτό το πράγμα, τόσο πιο εύκολα να φτιάξει ο καθένας το δικό του πλάνο.
Όταν αναφερόμαστε σε ομάδες Super League 2 παίζονται πολλά, κυρίως το θέμα της εγγυητικής.
Να μην κρυβόμαστε, οι περισσότερες ομάδες με αυτά τα λεφτά πληρώνουν τους παίκτες.
Άρα όλοι πρέπει να ξέρουν όσο πιο γρήγορα γίνεται τι θα κάνουν. Όντως πολλά πράγματα είναι μετέωρα. Εγώ έχω την αίσθηση ότι δεν πέσαμε και ότι κάτι καλό θα γίνει».
Τι είπε για το μέλλον του: «Κάποια πράγματα με αφήνουν πίσω ψυχικά, με άδειασαν»
Για το δικό του μέλλον και αν είναι στην ομάδα: «Όχι, όχι. Πολύ δύσκολο. Ειδικά φέτος όπως εξελίχθηκαν κάποια πράγματα με αφήνουν λίγο πίσω ψυχικά, με αδειάσαν.
Ανάλογα αν οι καινούργιοι άνθρωποι όντως γίνει συμφωνία και με θέλουν στο σχήμα τους μέσα, με κάποιες σοβαρές περιπτώσεις τότε ναι, γιατί όχι να μην ασχοληθώ και να επανορθώσω κάποια πράγματα που μπορεί να έγιναν λάθος».
Τέλος, για το αν είναι στη Super League 2 ο ΑΟΚ, αν μιλήσει για ανανέωση με τον Γιάννη Τάτση: «Εννοείται, γιατί σε κουβέντα που είχαμε κάνει ο κ. Τάτσης είχε εκφράσει την επιθυμία να μείνει στην ομάδα, γιατί την έχει αγαπήσει, όπως και την πόλη.
Αυτό πολλές φορές μπορεί να παίξει ρόλο και το ποιοι θα ηγούνται του σχήματος».