Yπό τις οδηγίες του Γιώργου Πολυχρονίδη έγινε η σημερινή προπόνηση στην Καβάλα.
Ο Δραμινός τεχνικός, που ανέλαβε το καλοκαίρι την Κ19 των «Αργοναυτών» ερχόμενος από τη Γ΄ Εθνική και τον ΠΑΟΠ Νέας Αμισού, είναι ο υπηρεσιακός προπονητής του ΑΟΚ και είναι αρκετά πιθανό να βρεθεί στον πάγκο και στον εκτός έδρας αγώνα της Κυριακής με τον ΠΑΣ Γιάννινα (2/11, 15.00).
Παράλληλα, η διοίκηση συνεχίζει τις αναζητήσεις για προπονητή, όπου «παίζει» μεταξύ άλλων το όνομα του Απόστολου Χαραλαμπίδη, αλλά και γενικού αρχηγού, ζητώντας ηρεμία μετά τον… αναβρασμό που προηγήθηκε τις δυο «επεισοδιακές» αγωνιστικές με Νίκη Βόλου και Αναγέννηση Καρδίτσας.