Το δικό τους αντίο στην Καβάλα μετά τον υποβιβασμό στη Γ΄ Εθνική είπαν δυο ακόμα βασικά στελέχη, ο πρώτος σκόρερ των «γαλάζιων» Μαρκ Σιφναίος και ο έμπειρος στόπερ Απόστολος Στίκας, που ήρθε το χειμώνα από την Αναγέννηση Καρδίτσας για την τέταρτη θητεία του στον ΑΟΚ.
Σιφναίος: «Παρά τα δύσκολα, δεν τα παρατήσαμε, παλέψαμε μέχρι το τέλος-Τα έδωσα όλα για τη φανέλα, την πόλη και τους φιλάθλους από την πρώτη μέρα ως το τελευταίο παιχνίδι»
O Σιφναίος τόνισε: «Άλλη μια σεζόν έφτασε στο τέλος της, με πολλές καλές αλλά και πολλές δύσκολες στιγμές.
Θέλω να ευχαριστήσω τους συμπαίκτες μου, το προπονητικό team, τους φυσιοθεραπευτές, το γιατρό και φυσικά τον κόσμο που μας στήριξε μέχρι την τελευταία στιγμή. Παρά τα δύσκολα, δεν τα παρατήσαμε και παλέψαμε μέχρι το τέλος.
Από την πρώτη μέρα μέχρι το τελευταίο παιχνίδι, τα έδωσα όλα για τη φανέλα, την πόλη και τους φιλάθλους. Σας ευχαριστώ πολύ για όλα, δεν θα το ξεχάσω ποτέ.
Η Καβάλα θα είναι πάντα στην καρδιά τη δική μου και της οικογένειάς μου».
Στίκας: «Έχω επιλέξει να βρίσκομαι στην Καβάλα πάντα στα δύσκολα-Δεν το μετάνιωσα ούτε μια μέρα-Πάντα ένιωθα την ίδια περηφάνεια»
Από τη μεριά του, ο Στίκας ανέφερε: «Άλλη μια ποδοσφαιρική χρονιά έφτασε στο τέλος της.
Καταρχήν θέλω να ευχαριστώ την Αναγέννηση Καρδίτσας που μου έδωσε την ευκαιρία να βάλω το λιθαράκι μου σε μια χρονιά πρωταθλητισμού.
Επίσης θα ήθελα να ευχαριστήσω τον ΑΟΚ που για μια ακόμη χρονιά με γέμισε συναισθήματα έστω και αν αυτό που μένει για άλλη μια φορά είναι η πικρία…Έχω επιλέξει να βρίσκομαι εδώ πάντα στα δύσκολα και δεν το έχω μετανιώσει ούτε μια μέρα.
Αυτό που κρατάω είναι ότι από την πρώτη φορά που φόρεσα αυτή την φανέλα στα 22 μου χρόνια έως την τελευταία 7 χρονιά μετά πάντα ένιωθα την ίδια υπερηφάνεια.
Φέτος λόγω του τραυματισμού μου δεν κατάφερα να βοηθήσω όσο θα ήθελα την ομάδα να πετύχει τον στόχο της παρόλα αυτά έβγαινα τίμια και με αξιοπρέπεια στο γήπεδο έως την τελευταία στιγμή όπως αρμόζει στην ιστορία αυτής της ομάδας!».