STOIXIMAN SUPERLEAGUE

Κηφισιά για Παπαδόπουλο: «Τα κάνει όλα και συμφέρει…»

Έντονα παράπονα από τη διαιτησία του Μακεδόνα διαιτητή, Γιάννη Παπαδόπουλου εξέφρασε η Κηφισιά κατά τη διάρκεια της αναμέτρησης με τον Πανσερραϊκό.

Με το σκορ στο 1-0 υπέρ των γηπεδούχων στο ημίχρονο, η ομάδα των βορείων προαστίων προχώρησε σε αιχμηρή ανάρτηση στα social media, αφήνοντας σαφείς αιχμές για τις αποφάσεις του διαιτητή.

«Ουδεμία έκπληξη… Ο γνωστός και μη εξαιρετέος επί σειρά ετών συνονόματος… Τα κάνει όλα και συμφέρει…», ανέφερε χαρακτηριστικά η δημοσίευση της Κηφισιάς, σε ιδιαίτερα επιθετικό ύφος.

Η ανάρτηση της Κηφισιάς