STOIXIMAN SUPERLEAGUE

Κηφισιά: Τέλος μετά από μία 5ετία ο Κωνσταντακόπουλος (pic)

Intuime

Ο Γιώργος Κωνσταντακόπουλος αποχώρησε από την Κηφισιά.

Ο μόλις 21 χρονών μέσος συμπλήρωσε 5 χρόνια στην ομάδα του Σεμπάστιαν Λέτο και με το συμβόλαιό του να ολοκληρώνεται στα τέλη Ιουνίου, οι δύο πλευρές δεν προχώρησαν σε ανανέωση της συνεργασίας τους.

Τη φετινή σεζόν έπαιξε μόλις σε 3 παιχνίδια στο Κύπελλο Ελλάδος Betsson και συνολικά στα χρόνια που πέρασε στην ομάδα των Βορείων Προστίων ο Κωνσταντακόπουλος είχε 22 συμμετοχές, πετυχαίνοντας δύο γκολ και δίνοντας δύο ασίστ.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της Κηφισιάς:

«Η ΠΑΕ Κηφισιά ανακοινώνει την ολοκλήρωση συνεργασίας με τον Γιώργο Κωνσταντακόπουλο, μετά από πέντε χρόνια κοινής πορείας, στα οποία ζήσαμε και πανηγυρίσαμε μαζί τις μεγαλύτερες επιτυχίες του συλλόγου.

Του ευχόμαστε υγεία και κάθε επιτυχία στη συνέχεια της καριέρας του».