Σχηματοποιήθηκε οριστικά όπως φαίνεται ο νέος κρητικός όμιλος στη Γ΄ Εθνική και δεν φαίνεται να υπάρχουν εκκρεμότητες.
Ως γνωστόν η πρόβλεψη για το νέο φορμάτ στην κατηγορία για την επόμενη σεζόν περιλαμβάνει πιθανότατα 10 ομίλους των 12 ομάδων, εκ των οποίων το ένα γκρουπ θα είναι αμιγώς… κρητικό, για λόγους διευκολύνσεων σε μετακινήσεις και περιορισμό εξόδων.
Αν δεν αλλάξει κάτι, που δεν διαφαίνεται στον ορίζοντα, αφού και ο πρόεδρος της ΕΠΣ Ρεθύμνου Γιώργος Ξηράκης μιλώντας στην ΕΡΤ Χανίων 104 και 100.6 τόνισε ότι δεν αλλάζει κάτι στον αριθμό «12», η τελική σύνθεση των ομάδων δείχνει να έχει οριστικοποιηθεί. Αναλυτικά:
1. Χανιά, με υποβιβασμό από Super League 2
2. Γιούχτας, παρέμεινε στη Γ΄ Εθνική μέσω playouts
3. Ατσαλένιος, παρέμεινε στη Γ΄ Εθνική μέσω playouts
4. Πλατανιάς, ανέβηκε από την ΕΠΣ Χανίων
5. Πανακρωτηριακός, ανέβηκε από την ΕΠΣ Χανίων
6. Εργοτέλης, ανέβηκε από την ΕΠΣ Ηρακλείου
7. Χερσόνησος, ανέβηκε από την ΕΠΣ Ηρακλείου
8. ΑΟ Τυμπακίου, ανέβηκε από την ΕΠΣ Ηρακλείου
9. ΑΕ Νεάπολης, ανέβηκε από την ΕΠΣ Λασιθίου
10. ΑΟ Αγίου Νικολάου, ανέβηκε από την ΕΠΣ Λασιθίου
11. Ρεθυμνιακός, ανέβηκε από την ΕΠΣ Ρεθύμνου
12. Επισκοπή, ανέβηκε από την ΕΠΣ Ρεθύμνου
Ασφαλώς, υπάρχουν ομάδες ιστορικές, όπως ο Εργοτέλης και ο Πλατανιάς, με πέρασμα και από την Α΄ Εθνική, αλλά και άλλες με παράδοση στη Super League 2, όπως Χανιά, Γιούχτας, Άγιος Νικόλαος, Aτσαλένιος (το 1963-1964) και Επισκοπή, ανεβάζοντας το επίπεδο και το ενδιαφέρον.
Υπενθυμίζεται ότι πρόσφατα υποβιβάστηκε στο τοπικό Χανίων από τον ΣΤ΄ όμιλο της φετινής Γ΄ Εθνικής ο Γρανίτης Αγίας Μαρίνας.