O Κλέιτον υπέγραψε στον Ολυμπιακό μαζί με τον Ελ Κααμπί και τον Ταρέμι θα αποτελέσουν την επιθετική τριάδα της ομάδας του Μεντιλίμπαρ.
Ο Βραζιλιάνος φορ στις πρώτες του δηλώσεις μετά την παρουσίασή του από τους «ερυθρόλευκους» τόνισε πως μίλησε με τον Αντρέ Λουίζ, που τον κάλεσε να έρθει σύντομα στην Ελλάδα από τη Ρίο Άβε.
Ο 27χρονος μίλησε για την ανυπομονησία του να βοηθήσει τους νέους του συμπαίκτες με τα γκολ και να κάνει ευτυχισμένους τους φιλάθλους.
Αναλυτικά οι πρώτες δηλώσεις του Κλέιτον:
«Είμαι πολύ ευτυχισμένος, πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ και που υπέγραψα με τον Ολυμπιακό, την καλύτερη ομάδα της Ελλάδας. Ανυπομονώ να μπορέσω να βοηθήσω με τα γκολ μου και να κάνω ευτυχισμένους τους φιλάθλους. Ανυπομονώ να βοηθήσω τους συμπαίκτες μου, να βάλω γκολ και να νιώσω αυτή την ‘καυτή’ ατμόσφαιρα, που δημιουργούν οι οπαδοί του Ολυμπιακού. Θέλω όσο πιο γρήγορα γίνεται να βοηθήσω, να βάλω γκολ και να κάνω χαρούμενο τον κόσμο.
Μίλησα με τον Αντρέ Λουίς, που είναι αδερφός μου. Είναι πολύ ευτυχισμένος εδώ και ήθελε να έρθω γρήγορα για να προσφέρουμε με τα γκολ και τις ασίστ μας».