Σιγή… ασυρμάτου παρατηρείται στη Λαμία τις τελευταίες εβδομάδες, τουλάχιστον σε επίπεδο αγωνιστικού σχεδιασμού για την επόμενη μέρα.
Από τις 8 Απριλίου και τη λήξη της σεζόν για την ομάδα της Φθιώτιδας, με 1-0 στα Τρίκαλα στο φινάλε της δεύτερης φάσης, που έφερε τερματισμό στη 2η θέση στον Γ΄ όμιλο, ελάχιστα πράγματα έχουν… κουνηθεί και «τρέξει» ουσιαστικά. Δεν σημαίνει φυσικά ότι η φαινομενική νηνεμία συνεπάγεται και πλήρη… αδράνεια και «ακινησία».
Ο πρόεδρος του Ερασιτέχνη Χρήστος Νίκλας έχει κάνει κατά καιρούς ραδιοφωνικές τοποθετήσεις, αλλά μένει να συναντηθεί με τον Πανουργιά Παπαϊωάννου, ενδεχομένως και με άλλους τοπικούς επιχειρηματίες, για να οριοθετηθεί το πλαίσιο λειτουργίας για τη νέα χρονιά.
Ποιο θα είναι το μοντέλο στη διοίκηση, ο στόχος, το μπάτζετ. Ποιοι θα σηκώσουν το… κουπί στη χρηματοδότηση και μετά ποιες θα είναι οι ακριβείς ενέργειες για το τεχνικό τιμ και το ρόστερ, είναι στις πολύ βασικές εκκρεμότητες προς διευθέτηση.
Εξυπακούεται ότι μια λαοφιλής ομάδα νομού, όπως οι «κυανόλευκοι», που εκπροσωπούν μεγάλη περιοχή γεωγραφικά και την προηγούμενη οκταετία έπαιξαν σερί στη Super League, οφείλουν να έχει ψηλά τον πήχη.
Άλλο θεωρία όμως και άλλο πράξη και θα πρέπει οι συνθήκες και τα γενικότερα δεδομένα να πιστοποιούν τις υψηλές στοχεύσεις που πρέπει να μπουν.
Στάση αναμονής για Στουρνάρα και παίκτες-«Σειρήνες» για Ντότη και Στάγκο
Από την πλευρά του, ο προπονητής Βαγγέλης Στουρνάρας παρότι δέχεται ήδη κρούσεις και βολιδοσκοπήσεις, δίνει προτεραιότητα στο ξεκαθάρισμα με τη Λαμία και περιμένει τη νυν ομάδα του, δείχνοντας έμπρακτα διάθεση παραμονής, ειδικά αν οι στόχοι είναι υψηλοί.
Δεν θα περιμένει όμως… εσαεί, ενώ κάτι αντίστοιχο ισχύει και για το ρόστερ.
Πλέον, αντίθετα με πέρυσι υπάρχει ένας «κορμός», με αρκετούς γηγενείς, είτε έμπειρους στην κατηγορία, είτε νεαρούς, που όμως έδειξαν ότι μπορούν να βοηθήσουν.
Οι περισσότεροι έχουν προτεραιότητα στο να μείνουν, κάτι που δείχνει συγκριτικά πιο δύσκολο, θεωρητικά πάντα, για τον Αγρινιώτη μέσο, Δημήτρη Φυτόπουλο, τον Γιαννιώτη μεσοεπιθετικό, Βασίλη Ντότη, που έκανε καλή σεζόν και δέχεται κρούσεις και τον Αθηναίο γκολκίπερ, Χρυσόστομο Στάγκο.
Ο τελευταίος επίσης έκανε καλή σεζόν και δείχνει να απασχολεί ομάδες Super League 2.