Ο άνθρωπος που άλλαξε ριζικά τη μοίρα της Παρί Σεν Ζερμέν και την οδήγησε για δεύτερη συνεχόμενη φορά στην ευρωπαϊκή κορυφή δεν κρύβει τις τεράστιες φιλοδοξίες του. Ο Λουίς Ενρίκε, έχοντας πλέον στην τροπαιοθήκη του 3 Champions League με δύο διαφορετικές ομάδες, πανηγύρισε με την ψυχή του τον θρίαμβο στη Βουδαπέστη, αλλά έσπευσε αμέσως να ανανεώσει το ραντεβού του για το μέλλον, θέτοντας ως στόχο το μυθικό three-peat!
Στις δηλώσεις του μετά το συγκλονιστικό φινάλε στη διαδικασία των πέναλτι κόντρα στην Άρσεναλ, ο Ισπανός τεχνικός έκανε λόγο για μια πέρα για πέρα δίκαιη κατάκτηση, αντικατοπτρίζοντας τη συνολική εικόνα των Παριζιάνων καθ’ όλη τη διάρκεια της φετινής σεζόν.
«Ήμασταν εξαιρετικοί στα πέναλτι – Το αξίζαμε βάσει όλης της σεζόν»
Ο «Λούτσο» στάθηκε στην ψυχραιμία που έδειξαν οι παίκτες του στο φινάλε-θρίλερ, ενώ δεν παρέλειψε να πλέξει το εγκώμιο της Άρσεναλ για τη σωματική της δύναμη:
«Αποφάσισα εδώ και πολύ καιρό να παραμένω ήρεμος και να προσπαθώ να το απολαμβάνω, γιατί για να κερδίσεις στα πέναλτι χρειάζεσαι και λίγη τύχη. Νομίζω ότι ήμασταν εξαιρετικοί τόσο στην ποιότητα των εκτελέσεών μας όσο και με τον τερματοφύλακά μας. Είναι καταπληκτικό που καταφέραμε να διατηρήσουμε τον τίτλο του Champions League. Ίσως σήμερα και οι δύο ομάδες να άξιζαν τη νίκη, όμως με βάση τον τρόπο που αγωνιστήκαμε σε όλη τη διάρκεια της σεζόν, πιστεύω ότι την αξίζαμε. Θα προσπαθήσουμε να το ξανακάνουμε και του χρόνου. Γιατί όχι;»
Αναλύοντας την εικόνα του τελικού και το πώς εξελίχθηκε το παιχνίδι μετά το γρήγορο προβάδισμα των «Κανονιέρηδων», ο Ισπανός προπονητής τόνισε:
«Ο αγώνας ξεκίνησε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο για εκείνους, καθώς σκόραραν ύστερα από μια τυχερή φάση. Εμείς έχουμε συνηθίσει να επιτιθέμεθα απέναντι σε ομάδες που αμύνονται μαζικά, όμως εκείνοι είναι πολύ δυνατοί σωματικά, ξέρουν πώς να αμύνονται και μας δυσκόλεψαν πάρα πολύ».