Για τις πρώτες εντυπώσεις του στα Τρίκαλα και τον υψηλό στόχο ανόδου στη Super League 2 μίλησε στα social media του ΑΟΤ ο έμπειρος νεοαποκτηθείς μεσοαμυντικός, Νέτι Μέτσε.
Ο πρώην μέσος των Νίκης Βόλου, Καραϊσκάκη Άρτας και Καβάλας εξήρε την επαγγελματική δουλειά που γίνεται, αλλά και τις άρτιες εγκαταστάσεις των Θεσσαλών.
Αναλυτικά όσα είπε ο Μέτσε:
«Είμαι σε ένα πολύ ωραίο χώρο. Ένα προπονητικό που θα ζήλευαν και ομάδες ανώτερης κατηγορίας. Δουλεύουμε πολύ επαγγελματικά, με πολύ τρέξιμο, πολλή δουλειά.
Είμαι ενθουσιασμένος με τη δουλειά που έχουμε βγάλει και ελπίζω να το βγάλουμε και στις επίσημες υποχρεώσεις που έχουμε. Η ομάδα απ’ ότι βλέπω παιχνίδι με παιχνίδι γίνεται καλύτερη.
Σίγουρα ο στόχος μας είναι η άνοδος, αλλά πρέπει να κοιτάμε κάθε ματς ξεχωριστά. Ο πρωταθλητισμός έτσι θέλει, να κοιτάς κάθε ματς ξεχωριστά».