Γ' Εθνική

Νίκλας: «Μπήκα στη Λαμία για έναν σκοπό και τον τελείωσα-Δεν παίρνω ευθύνη να γίνουμε Σταυρός ή Λιανοκλάδι»

Λαμία, Νίκλας GLOMEX

Στο ραδιόφωνο του STAR FM φιλοξενήθηκε ο πρόεδρος του Ερασιτέχνη ΠΑΣ Λαμία, Χρήστος Νίκλας, που απάντησε σε σενάρια συνεργασίας με μια άλλη ομάδα του νομού Φθιώτιδας που παίζει στη Γ΄ Εθνική, τον Αστέρα Σταυρού.

Ο ίδιος ανέφερε για τους «κυανόλευκους» και όσα κυκλοφορούν: «Αν υπάρχει κάτι που μπορεί η Λαμία να βγει στη Β΄ Εθνική ή στη Super League, εγώ είμαι θετικός. Ποιος δεν θα ήθελε, όλοι θέλουν. Ακούω πολλά, κάποια γράφονται, αυτά δεν στέκουν. Ότι βρέθηκε και το συμβούλιο και βρέθηκαν όλα.

Και ο κ. Μόσχος είχε πει κάποια που είχαμε κουβεντιάσει κατ’ ιδίαν. Θυμάμαι καλά τι είχα πει εγώ.

Είπα ότι για να υπάρχει τέτοιο πράγμα που φημολογείται, δεν με ενόχλησε κάτι, αλλά για να γίνουν, πετώντας μια γνώμη, δεν γίνονται έτσι. Πρέπει να υπάρχουν προϋποθέσεις, κάποιος να σε στηρίζει.

Η Γ΄ και το τοπικό, με τη Β΄ και τη Super League, απέχουν παρασάγγας. Όταν βγεις σε επαγγελματική κατηγορία υπάρχει μετοχικό κεφάλαιο.

Ποιος θα το δώσει αυτό, εκτός αν υπάρχει κάποιος για να βοηθήσει που δεν ξέρω εγώ τη στιγμή που μιλάμε.

Ο Πανουργιάς Παπαϊωάννου φυσικά και μπορεί, το έχει δείξει εδώ και πολλά χρόνια. Εγώ δεν έχω κάτι, δεν μου έχει πει κάτι κάποιος.

Για οποιαδήποτε συνεργασία υπάρχουν κάποιες προϋποθέσεις.

Θα ήταν ανόητο να μη θέλαμε τη Λαμία στη Β΄ ή τη Super League. ΑΦΜ η Λαμία πως να αλλάξει;

Δεν υπάρχουν τώρα οι συγχωνεύσεις, ο νόμος τώρα έχει αυστηροποιηθεί. Αν βγεις και χρωστάς έστω μια δραχμή, μετά έρχονται άλλα πράγματα. Έχουν αλλάξει τα πράγματα».

«Δεν το παίζω σωτήρας, αλλά έβαλα το κεφάλι μου στον τορβά-Όποιος θέλει πάει στο Πρωτοδικείο να πάρει την ομάδα»

Για να συνεχίσει ο ίδιος: «Όποιος θέλει να κάνει τέτοιο πράγμα, εγώ δεν έχω πρόβλημα. Μπορεί όποιος θέλει να πάει στο Πρωτοδικείο και να κάνει ότι θέλει. Ό,τι θέλει ο καθένας γράφει, εγώ προσωπικά δεν ξέρω τίποτα αυτή τη στιγμή.

Έχουμε ενάμιση μήνα που τελειώσαμε, ακούω διάφορα. Αυτά συζητιούνταν και πιο πριν.

Η Λαμία ήταν πέρυσι στο Πρωτοδικείο μέχρι τις 15 Αυγούστου που πήγαμε εμείς. Δεν το παίζω σωτήρας, αλλά πήγα και έβαλα το κεφάλι μου στον τορβά και πήραμε την ομάδα.

Γιατί δεν πήγαν αυτοί οι άνθρωποι τότε και να είναι τώρα στη Β΄ Εθνική; Που είναι αυτοί; Δεν θα χρειαζόταν να αλλάξουν κάτι.

Όποιος θέλει μπορεί να έρθει και αυτή τη στιγμή να πάρει την ομάδα, να είναι πρόεδρος και ό,τι θέλει και να την ανεβάσει στη Super League και να τη βγάλει στο… Champions League! Του το εύχομαι.

Δεν έχω κανένα πρόβλημα. Δεν γεννήθηκα για να είμαι πρόεδρος, έτσι πήγα, ίσα ίσα χάνω χρόνο από τη δουλειά μου».

«Αν τους φταίω, φεύγω αύριο-Εκπροσωπούμε έναν ολόκληρο νομό»

Για το αν μπορεί να συνεργαστεί η Λαμία με τον Αστέρα Σταυρού: «Φυσικά μπορούν να καθίσουν οι δυο ομάδες και να συζητήσουν. Εκπροσωπούμε μια ομάδα 100.000 κατοίκων, έναν ολόκληρο νομό.

Είμαστε ολόκληρη πόλη, δεν γίνονται έτσι αυτά, να πετάμε μια φωτοβολίδα και να λέμε ιστορίες. Δεν είναι καλό να λέγονται αυτά.

Αν τους φταίω εγώ, φεύγω αύριο. Δεν έχω μιλήσει ακόμα με τον Πανουργιά Παπαϊωάννου, κάποια στιγμή θα βρεθούμε. Λέγονται υπερβολές.

Εγώ μπήκα για ένα σκοπό και τελείωσα το σκοπό μου.

Η ομάδα δεν κινδύνεψε να πέσει και ίσα-ίσα, παραλίγο να βγούμε κιόλας, με παιδιά που ήταν από εδώ τα περισσότερα.

Και τους δίνω συγχαρητήρια για άλλη μια φορά. Αυτό μπόρεσα και αυτό έκανα».

«Δεν μπορώ να πάρω ευθύνη και να υπογράψω, είμαστε προσωρινή διοίκηση Πρωτοδικείου»

Ακολούθως, ο Χρήστος Νίκλας πρόσθεσε: «Θα δούμε τι θα γίνει την επόμενη μέρα, εγώ δεν έχω τίποτα στα χέρια μου. Αυτό που γίνεται, να πλάθουμε διάφορα, δεν είναι καλό για την ομάδα.

Μίλησα και με τον Σάκη Μόσχο (σ.σ. πρόεδρος Αστέρα Σταυρού), δεν είπε κάτι ο άνθρωπος, είπε ότι δεν είπε κάτι παραπάνω.

Δεν ξέρω τι λέει ο καθένας προς τα έξω. Δεν περνά μόνο από το χέρι μου.

Δεν μπορώ να πάρω εγώ τέτοια ευθύνη, να υπογράψω εγώ να γίνουμε Σταυρός ή Λιανοκλάδι ή οτιδήποτε.

Είμαστε εμείς μια προσωρινή διοίκηση από το Πρωτοδικείο. Εγώ είμαι με τη Λαμία, με κανέναν άλλο».

«Αν υπάρχει εγγυήτρια δύναμη να πάρει τη Λαμία, ο δρόμος είναι ανοιχτός»

Καταλήγοντας, ο ίδιος πρόσθεσε: «Τα σενάρια τα βγάζουν διάφοροι. Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει κανένα. Υπάρχει πόλη, δεν είμαι μόνος μου. Στα χωριά και στα τοπικά υπάρχει ένας πρόεδρος που κάνει τα πάντα. Εκεί δίνει λόγο σε λίγους νοματαίους.

Εδώ δεν μπορούμε να κάνουμε το ίδιο πράγμα. Δεν υπογράφω τέτοιο πράγμα.

Εκτός αν κάποιος εγγυάται για κάτι που δεν ξέρω, σεβαστό και δεν με νοιάζει, να πάρουν τη Λαμία και να την κάνουν μεγάλη. Δεν έχω να κρύψω κάτι, λέω την αλήθεια.

Να μη λέει ο κόσμος ότι ο κόσμος παίζω παιχνίδια στην πλάτη του. Ούτε ήθελα να γίνω πρόεδρος.

Τόσα χρόνια στην ΠΑΕ δεν βγήκα μια φωτογραφία. Αν υπάρχει εγγυήτρια δύναμη να πάρει τη Λαμία, ο δρόμος είναι ανοιχτός.

Πηγαίνει αύριο στο Πρωτοδικείο και την παίρνει».