STOIXIMAN SUPERLEAGUE

Ο «καταραμένος» πάγκος του Άρη – Δέκα προπονητές σε οκτώ χρόνια

INTIME

Για ακόμη μία σεζόν ο Άρης δεν αλλάζει τις συνήθειες του και θα τελειώσει την τρέχουσα σεζόν με διαφορετικό προπονητή σε σχέση με αυτόν που την ξεκίνησε, κάτι που θα γινόταν βέβαια και αν δεν αποχωρούσε ο Μανόλο Χιμένεθ.

Οι «κίτρινοι» αναμένεται να τελειώσουν τη σεζόν με τον Μιχάλη Γρηγορίου στο… τιμόνι ο οποίος θα γίνει ο 10ος διαφορετικός προπονητής που θα κάτσει στον πάγκο της ομάδας μέσα σε μόλις οκτώ χρόνια.

Πρώτος στη λίστα ο Πάκο

Η αρχή έγινε με τον Πάκο Ερέρα τη σεζόν 2018/19, με τον Ισπανό να μένει για 11 αγώνες στη Θεσσαλονίκη. Αντικαταστάτης του ήταν ο νυν τεχνικός της ΑΕΛ Novibet, Σάββας Παντελίδης ο οποίος ήταν και αυτός που τελείωσε τη σεζόν.

Ο Έλληνας προπονητής ξεκίνησε και την επόμενη σεζόν αλλά γρήγορα αποχώρησε και αυτός. Ως υπηρεσιακός τότε ανέλαβε ο Άκης Μάντζιος και τον αντικατέστησε ο Γερμανός Μίκαελ Ένινγκ, ο οποίος έμεινε για συνολικά 38 αγώνες.

Πρώτη θητεία του Άκη Μάντζιου

Τις αρχές του 2020/21 αποχώρησε και αυτός, με τον Τόλη Τερζή να μένει για λίγο ώσπου ξεκίνησε η πρώτη μεγάλη θητεία του Άκη Μάντζιου. Αυτός ολοκλήρωσε τη χρονιά και μέτρησε συνολικά 66 αγώνες πριν αποχωρήσει για να πάρει τη θέση του ο Χέρμαν Μπούργος.

Από Αργεντίνο σε… Άγγλο

Ο Αργεντίνος ολοκλήρωσε τη σεζόν και ξεκίνησε την επόμενη αλλά προφανώς ούτε αυτός μακροημέρευσε. Τη… σκυτάλη πήρε ο Άγγλος, Άλαν Πάρντιου, μένοντας για μόλις 21 αναμετρήσεις καθώς η ομάδα με τον ίδιο «οδηγό» δεν είχε ανοδική πορεία.

Εκεί επέστρεψε ο Τόλης Τερζής αλλά όχι ως υπηρεσιακός αυτή τη φορά, ολοκληρώνοντας τη σεζόν 2022/23 και ξεκινώντας την επόμενη. Μετά από 23 αγώνες άφησε και αυτός τη θέση του για να επιστρέψει ο πιο επιτυχημένος τεχνικός του Άρη όλα αυτά τα χρόνια, ο Άκης Μάντζιος.

Στη δεύτερη θητεία του ο Έλληνας τεχνικός έμεινε από τον Αύγουστο του 2023 έως τον Δεκέμβριο του 2024 και συνολικά 58 ματς, αφήνοντας κάπου εκεί τη θέση σε έναν άλλο Έλληνα προπονητή.

Αυτός ήταν ο Μαρίνος Ουζουνίδης που προοριζόταν να μείνει για αρκετό καιρό στον σύλλογο αλλά δεν συνέβη ούτε με αυτόν κάτι τέτοιο. Τον περασμένο Σεπτέμβρη αποχώρησε και αυτός για να έρθει ο 9ος της λίστας, Μανόλο Χιμένεθ.

Φτάσαμε στο σήμερα

Κάπως έτσι λοιπόν, μέσα από πολλά ονόματα και μικρές πορείες φτάσαμε στο σήμερα όπου ο Μιχάλης Γρηγορίου αναλαμβάνει τους «κίτρινους» για να τελειώσει τη φετινή αγωνιστική περίοδο και ύστερα αναμένεται να υπάρξει συνέχεια στη συγκεκριμένη λίστα.