Με τον Μάρκο Ρακόνιατς να συμμετέχει κανονικά στο πρόγραμμα, συνεχίστηκε σήμερα (30/10) η προετοιμασία του ΟΦΗ ενόψει της εκτός έδρας αναμέτρησης με τον Asteras Aktor τη Δευτέρα (03/11).
Όσον αφορά το μέτωπο των τραυματιών, ο Κέβιν Λιούις ακολούθησε ατομικό πρόγραμμα, εξαιτίας ενοχλήσεων στον δικέφαλο του αριστερού ποδιού, ενώ ο Ηλίας Χατζηθεοδωρίδης έκανε επίσης ατομικό και αποθεραπεία. Την ίδια στιγμή, ο Μπόρχα Γκονθάλεθ συνέχισε το πρόγραμμα αποκατάστασής του.
Παράλληλα, οι ποδοσφαιριστές που αγωνίστηκαν στο ματς Κυπέλλου με τον Ηρακλή (28/10), συμμετείχαν σε μέρος της σημερινής προπόνησης, η οποία περιελάμβανε ασκήσεις τακτικής και δίτερμα.
Η επόμενη προπόνηση της ομάδας έχει προγραμματιστεί για την Παρασκευή (31/10) στις 11:00 το πρωί.