Η ολοκλήρωση της συνεργασίας του ΟΦΗ με τον Λέβαν Σενγκέλια μπορεί να ξάφνιασε αρκετούς, ωστόσο το παρασκήνιο της αποχώρησής του δείχνει ότι πρόκειται για μια ιδιαίτερη περίπτωση, που δεν θυμίζει τις συνηθισμένες λύσεις συμβολαίων.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η περίπτωση του 30χρονου Γεωργιανού μεσοεπιθετικού ήταν τελείως διαφορετική από τις υπόλοιπες αποχωρήσεις που σημειώνονται το φετινό καλοκαίρι. Ανάμεσα στους Κρητικούς και τον ποδοσφαιριστή υπήρχε απόλυτη ταύτιση απόψεων και κοινή επιθυμία να συνεχίσουν μαζί, καθώς η διοίκηση αναγνώριζε την ποιότητα και την προσφορά του στην ομάδα.
Ο λόγος που οδήγησε στο φινάλε της κοινής τους πορείας έχει να κάνει αποκλειστικά με την προσωπική επιθυμία του Σενγκέλια. Μετά από μια γεμάτη σεζόν που συνοδεύτηκε από την κατάκτηση του Κυπέλλου Ελλάδας, ο ίδιος ο παίκτης ένιωσε την ανάγκη να αλλάξει κάτι στην καριέρα του και να αναζητήσει μια νέα πρόκληση.
Στον ΟΦΗ σεβάστηκαν απόλυτα τη στάση του και έτσι η απόφαση για τον χωρισμό των δρόμων τους πάρθηκε σε εξαιρετικό κλίμα. Το «διαζύγιο» βγήκε με απόλυτο αμοιβαίο σεβού και εκτίμηση για όλα όσα πέτυχαν μαζί, κλείνοντας έναν επιτυχημένο κύκλο με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.