Με «πολίτικαλ κορέκτ» διατύπωση η Επιτροπή Ελέγχου Διακυβέρνησης και Συμμόρφωσης της ΕΠΟ επισημαίνει και στη δεύτερη έκθεση πεπραγμένων της, ότι η πλειονότητα των ΕΠΣ δεν ανταποκρίνεται στην καταστατική υποχρέωση να λογοδοτεί για τον τρόπο χρήσης των χρημάτων που λαμβάνουν από την ΕΠΟ.
Συγκεκριμένα, στην έκθεση πεπραγμένων (1/6/2025 – 30/11/2025) της Επιτροπής αναφέρει τα εξής:
«Η ΕΕΔΣ στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων της σύμφωνα με το άρθρο 55 παρ. 2 περ. γ΄ του ισχύοντος καταστατικού της Ε.Π.Ο., το οποίο μεταξύ άλλων προβλέπει ότι η ΕΕΔΣ εξετάζει «…την κατανομή ποσών προς τις ΕΠΣ και τη χρήση των ποσών αυτών από μέρους τους …», αιτήθηκε με την από 17-11-2025 επιστολή της προς την Εκτελεστική Γραμματέα της Ε.Π.Ο. να ενημερωθεί για το εάν οι ΕΠΣ έχουν ανταποκριθεί στην υποχρέωσή τους που απορρέει από το ισχύον Καταστατικό της Ε.Π.Ο. για υποβολή αναλυτικής κατάστασης σχετικά με τον τρόπο διάθεσης των ποσών που χορηγήθηκαν από την Ε.Π.Ο.
Σε απάντηση της ως άνω επιστολής, στις 20-11-2025 γνωστοποιήθηκε στην ΕΕΔΣ ότι μέχρι τις 20-11-2025 έχουν ανταποκριθεί στην ως άνω υποχρέωσή τους δέκα τρεις (13) ΕΠΣ από τις πενήντα τρείς (53) συνολικά.
Κατόπιν των ανωτέρω η ΕΕΔΣ επαναλαμβάνει την επισήμανση που είχε καταγραφεί και στην 1η Έκθεση Πεπραγμένων της, ότι σύμφωνα με το Καταστατικό της Ε.Π.Ο. (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β –ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΩΝ ΕΝΩΣΕΩΝ, άρθρο 6, παρ. 1) η προθεσμία υποβολής των ανωτέρω στοιχείων από τις ΕΠΣ για την χρήση 2024 είναι η 30η Νοεμβρίου 2025 και εφιστά την προσοχή στην τήρηση των καταστατικών διατάξεων»
Βελτιώθηκε η καθαρή θέση της ΕΠΟ
Σε άλλο σημείο η ΕΕΔΣ αναφέρει ότι «τα οικονομικά στοιχεία για το 1ο Εξάμηνο 2025 εμφανίζουν σταθερή βελτίωση. Τα έσοδα και τα αποτελέσματα της χρήσης παρουσιάζουν ικανοποιητική αύξηση, ενώ ταυτόχρονα βελτιώθηκε η καθαρή θέση της Ομοσπονδίας.
Κονδύλια όπως οι Εμπορικές υποχρεώσεις και οι Λοιπές υποχρεώσεις εμφανίζουν μείωση, αντανακλώντας την συνετή διαχείριση που ακολουθείται.
Παράλληλα, διαπιστώνεται ότι η Ομοσπονδία αύξησε τα χρηματικά της διαθέσιμα σε σχέση με το τέλος της προηγούμενης χρήσης, γεγονός που επιτρέπει την Ομοσπονδία να πραγματοποιήσει επενδύσεις προς την κατεύθυνση της ανάπτυξης του Ελληνικού Ποδοσφαίρου».