Με αρκετά προβλήματα θα παραταχθεί ο Ολυμπιακός στο ντέρμπι της 9ης αγωνιστικής της Stoiximan Super League κόντρα στον Άρη.
Συγκεκριμένα, ο Χοσέ Λουίς Μεντιλίμπαρ δεν θα έχει στη διάθεσή του, τους Έσε και Ορτέγκα, που αντιμετωπίζουν προβλήματα τραυματισμών. Παράλληλα, στην αποστολή επιστρέφει ο Ζέλσον Μάρτινς που ξεπέρασε το δικό του.
Εκτός είναι και οι Καλογερόπουλος, Βέζο, Λιατσικούρας.
Αναλυτικά η αποστολή του Ολυμπιακού:
Μπιανκόν, Μπρούνο, Καμπελά, Τσικίνιο, Κοστίνια, Γκαρθία, Ελ Κααμπί, Μαρτίνς, Μάνσα, Μουζακίτης, Νασιμέντο, Πασχαλάκης, Πιρόλα, Πνευμονίδης, Ποντένσε, Ρέτσος, Ροντινέι, Σιπιόνι, Στρεφέτσα, Ταρέμι, Τζολάκης, Γιάρεμτσουκ, Γιαζίτζι.