Τους Μεχντί Ταρέμι και Φρανσίσκο Ορτέγκα επέλεξε να αφήσει εκτός αποστολής ο Χοσέ Λουίς Μεντιλίμπαρ από την αναμέτρηση του Ολυμπιακού κόντρα στον Λεβαδειακό.
Ο Βάσκος τεχνικός θα έχει στη διάθεσή του ως μη κοινοτικούς τους Αντρέ Λουίζ και Μπρούνο Ονιεμαέτσι που έμειναν εκτός με τον Παναθηναϊκό, με τον πρώτο να συγκεντρώνει αρκετές πιθανότητες να ξεκινήσει βασικός και τον δεύτερο να μοιάζει σχεδόν βέβαιο ότι θα είναι στα αρχικά πλάνα του Μεντιλίμπαρ.
Στην αγωνιστική δράση επιστρέφει μετά τον τραυματισμό του και ο Πιρόλα, ενώ εκτός έμεινε μετά την τιμωρία του ο Ντάνιελ Ποντένσε.
Δείτε αναλυτικά:
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.